Gå til innhold

Teodors julekalender...

Anbefalte innlegg

Skrevet
:kjefte: faderullan! vet vi tok opp noe fra denne serien når den gikk på barne-tv.. kusina mi hadde kasetten med sangene...åååå jeg husker kyllingen lillebrøster som bodde i pepperkake huset til eli og teodor...også rotterolf eller hva han het han dere rotta som var der...og så husker jeg at skomaker andersen hade en gjesterolle der også!!! Gi os jul med eli og teodor ...please please :rødme: :kgbaby::rope:
Gjest Gjest_Amaranth_*
Skrevet
:kjefte: faderullan! vet vi tok opp noe fra denne serien når den gikk på barne-tv.. kusina mi hadde kasetten med sangene...åååå jeg husker kyllingen lillebrøster som bodde i pepperkake huset til eli og teodor...også rotterolf eller hva han het han dere rotta som var der...og så husker jeg at skomaker andersen hade en gjesterolle der også!!! Gi os jul med eli og teodor ...please please :rødme: :kgbaby::rope:

Ta turen på biblioteket. Vet de har den på biblioteket i Halden så da er den å oppdrive for andre også. Vet det ikke er helt det samme som å ha den i CD hylla, men det går jo å ihvertfall få tatt en kopi av den

Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Hei ! Ser at du lurer på om Teodor har kommet med dvd ..Forrige uke ga Nrk ut Titten Tei og Teodor dvd.. gamle minner.. Håper du fåt kost deg litt! Hilsen Eli

Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Dvd er på 6 timer , men er kun en del av julekalenderen.. litt fra Kveldskos med Teodor og Eli og ellers Titten Tei.. God hilsen til dere alle som savner oss fra barnetv for lenge , lenge siden.. Alt godt til dere fra Eli.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Så hyggelig at Eli stakk innom! ;)

Jeg er talentløs på data, men er det noen av dere som har et like sterkt ønske som meg om å se Teodors julekalender igjen, som i tillegg har litt peiling på data, som kunne sende denne tråden som vedlegg i en mail til NRK, så de ser at vi er noen stykker, så kanskje vi kan overtale dem til en utgivelse etterhvert? Hvis det går an å sende sånt som vedlegg, da?

Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til!!!! :kjefte:

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Anne32_*
Skrevet (endret)

Har jaktet på denne cd-en i over ett år nå..

Hadde den tidligere, men har mistet den:(

Cd-en heter Julestri og Adventstid med Eli Og Teodor!

Den er så utrolig bra!! Julen er liksom ikke det samme uten den cd-en:( Sukk...

Blir kjempeglad om noen vet hvor jeg kan få tak i den!!!

Innlegget er endret. -jolie (mod)

Endret av jolie
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne ha hele julekalenderen på DVD :). Det er rett og slett dårlig gjort at de ikke vil sende den på nytt på tv, Teodor er vel tidløs??

• 7 måneder senere...
Gjest Litt tidlig ute
Skrevet

Jeg har allerede begynt å glede meg til jul, og foretok det årlige søket på Teodors julekalender. Fortsatt ingen nyheter på den fronten... Er så kjipt altså, at ikke de bare kan gi den ut!! Hva er det som hindrer dem, de ville jo tjene masse penger!

Noen som vil påta seg oppgaven med å sende mail til NRK og spørre? Gjerne flere! Jeg har nemlig sendt noen måneder før jul i tre år nå, tror de begynner å bli lei av å få det samme spørsmålet fra den samme personen...

Skrevet

Åja, det hadde vært moro om den kom på DVD!! Kan alltids sende en mail jeg, men jo flere som gjør det jo bedre er det jo, for hvis samme person i NRK mottar 10 mail med samme forespørsel i løpet av en uke så kanskje de gir etter for presset? :)

Skrevet (endret)

Nå har jeg sendt en mail, om andre vil gjøre det samme er adressen: info(at)nrk.no

Håper de gir etter for presset!! :)

Mailadresse endret. -jolie, mod

Endret av jolie
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fikk svar fra NRK...

Ikke noe spennende, de skriver at serien var planlagt utgitt i 2007, men at dette ble lagt på is, og at det ikke er planlagt noen ny utgivelse.

SKUFFA!!! :sur: Kan de ikke bare planlegge en utgivelse da?

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan de ikke bare sende Teodor igjen isteden for all den driten som går nå for tiden? :sur:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_anna_*
Skrevet
Jeg vil også ha den cd`n, men finner ingen steder de selger den. Har spurt på free record shop, nrk, og bravo, men ingen har den. :gråte:

Er det HELT umulig å finne noen som helst DVD med Teodor? :kjefte:

Skrevet

Savner også Teodor!! Så noen snutter på youtube, det er så koselig.. all barnetv var bedre før.. :(

Vil ha hele serien p DVD!

Skrevet

Jeg ser at det er flere likesinnede som jakter på "Teodors Julekalender" både til oss selv og barna. Da jeg var i kontakt med NRK sist fikk jeg vite at serien ikke var pedagogisk nor til å sende.

Jeg ser at diskusjonen startet i november 2007 hvor det ble lovet utgivelse iløpet av november? Vel, nå er vi kommet til 2009 og vi har fremdeles ingen ide om den i det hele tatt vil bli gitt ut. Jeg har to små barn som elsket å få se noen snutter med Teodor på youtube, men der er det ikke så mye, bare noen få episoder.

Jeg har derfor laget en facebook gruppe for å utøve press mot NRK for å utgi den på DVD. Det er ikke lenge siden det var i nyhetene at slike grupper faktisk kan fungere som pressmiddel i slike sammenhenger.

Gruppen heter:

Vi som vil ha "Teodors Julekalender" i butikkhyllene

Meld dere inn og få med venner og bekjendte for å få Teodor i butikken! :kgbaby:

Annonse
Skrevet
Jeg ser at det er flere likesinnede som jakter på "Teodors Julekalender" både til oss selv og barna. Da jeg var i kontakt med NRK sist fikk jeg vite at serien ikke var pedagogisk nor til å sende.

Jeg ser at diskusjonen startet i november 2007 hvor det ble lovet utgivelse iløpet av november? Vel, nå er vi kommet til 2009 og vi har fremdeles ingen ide om den i det hele tatt vil bli gitt ut. Jeg har to små barn som elsket å få se noen snutter med Teodor på youtube, men der er det ikke så mye, bare noen få episoder.

Jeg har derfor laget en facebook gruppe for å utøve press mot NRK for å utgi den på DVD. Det er ikke lenge siden det var i nyhetene at slike grupper faktisk kan fungere som pressmiddel i slike sammenhenger.

Gruppen heter:

Meld dere inn og få med venner og bekjendte for å få Teodor i butikken! :kgbaby:

Meldt meg inn!

Gjest Distiller
Skrevet

Gruppen heter:

Yey! Jeg skal melde meg inn! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Teodors julekalender er lagt ut på YOUTUBE!!!

• 9 måneder senere...
Skrevet

Teodors julekalender er lagt ut på YOUTUBE!!!

Ja, jeg så dette! :) Så utrolig moro det var å se Teodor igjen... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...