MsRP Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om denne utrolig koselige serien er utgitt på DVD eller video noen gang? Ser jo ikke ut til at NRK har tenkt å sende den igjen noen gang på tross av utallige forespørsler, så... Jeg saaavner Teodor!!!!
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Åååå.... Jeg skulle også hatt tak i den Men forstod ikke hvordan man kunne kjøpe den inne på den siden du linket til :klø: NOen andre som har andre tips??
Gjest Moncler Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Åååå.... Jeg skulle også hatt tak i den Men forstod ikke hvordan man kunne kjøpe den inne på den siden du linket til :klø: NOen andre som har andre tips?? Nrk har en egen nettbutikk. Forsøk der. Vurderer å kjøpe serien selv.
Kayli Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg sendte e-post til NRKs butikk forleden for å høre om det var mulig å kjøpe Teodors julekalender på DVD eller VHS. Fikk til svar at den dessverre ikke var lagt ut for kommersielt salg.
eriksen Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg sendte e-post til NRKs butikk forleden for å høre om det var mulig å kjøpe Teodors julekalender på DVD eller VHS. Fikk til svar at den dessverre ikke var lagt ut for kommersielt salg. En DVD med Titten Tei og Teodor kommer ut i løpet av høsten, kommer i november!!! http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...ticle135074.ece
MsRP Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 En DVD med Titten Tei og Teodor kommer ut i løpet av høsten, kommer i november!!! http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...ticle135074.ece Ser ikke at det står noe direkte om Teodors julekalender i denne linken, men jeg har gode nyheter!! Mottok nettopp en mail fra NRK hvor de lover at julekalenderen skal utgis i november i år... You have my word, og også Gjermund Svartvatn sitt...
microkid Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg sendte også mail, og fikk samme svar; at det kommer ut en DVD med Teodor i Oktober/November :-D Dette blir en hyggelig jul, med to julekalendere :-D + alle de andre da, hehe
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Hei hei! Finner bare ut at en dvd med det beste fra titten tei og teodor skal gis ut i november. Er dere sikre på at også en dvd med JULEKALENDEREN skal gis ut? Klem
MsRP Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 Hei hei! Finner bare ut at en dvd med det beste fra titten tei og teodor skal gis ut i november. Er dere sikre på at også en dvd med JULEKALENDEREN skal gis ut? Klem Jeg spurte i min mail til NRK om serien "Teodors julekalender" var eller kom til å bli utgitt på dvd. Jeg fikk svar med subject "teodors julekalender", og svaret var: "Etter planen skal serien bli utgitt på DVD i november 2007." Så jeg tror ikke de kan ha unngått å se at det var julekalenderen jeg spurte etter. Får virkelig håpe det er den som kommer!!!
MsRP Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2007 Skrev en ny mail til NRK nå jeg, og spurte om det var helt sikkert at det var julekalenderen som kom ut, og også om hvor man kunne få kjøpt den når den kommer. For jeg skal si meg enig i at det er litt rart at det ikke går an å finne nyss om denne dvden på en eneste nettside som selger dvder, eller i nyheter innen utgivelser eller noen ting... Jeg skal holde dere underrettet!!
MsRP Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2007 I dag var han kjapp til å svare!! Han skriver: Opplysningene vi har mottatt er den skal bli tilgjengelig i november 2007, og hvis den kommer vil du blant annet finne den her: www.nrk.no/butikken. Så det ser ut til at vi bare må vente og håpe... :gråte:
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 Skrev en ny mail til NRK nå jeg, og spurte om det var helt sikkert at det var julekalenderen som kom ut, og også om hvor man kunne få kjøpt den når den kommer. For jeg skal si meg enig i at det er litt rart at det ikke går an å finne nyss om denne dvden på en eneste nettside som selger dvder, eller i nyheter innen utgivelser eller noen ting... Jeg skal holde dere underrettet!! Takker for det=) jeg skal følge med her.. spent=)
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 (endret) Takker for det=) jeg skal følge med her.. spent=) hei dere:) fikk et skuffende svar fra nrk i dag... jeg siterer: Hei Julekalenderen med Teodor er ikke planlagt utgitt kommersielt så langt. Jeg har ikke oversikt over hva som kommer i 2008, dessverre. Vennlig hilsen NRK-butikken Endret 5. november 2007 av m@msen
Batseba Skrevet 5. november 2007 #16 Skrevet 5. november 2007 Håper den kommer ut allikevel. Selv om det virker veldig usikkert. *følger spent med*
BAMBI<3 Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Å, nei! jeg som hadee gledet meg så utrolig mye til at teodors julekalender skulle komme ut i november. Det er dårlig gjort :gråte: jeg sendte også mail ti nrk og fikk til svar at den skulle komme ut i november, men neida, tydeligvis ikke :gråte: Noen som vet om man får kjøpt cd med teodors julekalender? jeg hadde cdn da jeg var yngre, men mistet den. Jeg spurte nrk i samme mail om hvor man fikk kjøpt cdn men de påsto at det aldri var laget en slik cd
Helen Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 Jeg googlet litt og da kom jeg over denne siden. På høyre side der er det bilde av Teodor og Eli Rygg, så en cd må de ha laget for det er bilde av coveret.
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 Jeg googlet litt og da kom jeg over denne siden. På høyre side der er det bilde av Teodor og Eli Rygg, så en cd må de ha laget for det er bilde av coveret. jada!den cd plata har jeg,så det fins definitivt!!!
BAMBI<3 Skrevet 9. november 2007 #20 Skrevet 9. november 2007 Jeg vil også ha den cd`n, men finner ingen steder de selger den. Har spurt på free record shop, nrk, og bravo, men ingen har den. :gråte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå