Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye jeans, men finner ingen i butikkene som jeg liker.

Har lyst på et par vanlige jeans som sitter fint over rompa. Ikke så mye dill og dall med kroner på rompa osv...

Jeg har et par i modellen Liv fra Diesel som jeg liker godt, så noe i samme bane hadde vært fint.

Jeg bruker størrelse 30/34. Max kroner 2000,-

Bor i Oslo.

Kan noen komme med tips til modeller og butikker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i jeans fra Acne og Filippa K for tida. Begge er veldig "rene" i designen, og sitter fint på kroppen. Acne-jeansene koster vel fra ca 1000 kroner og opp til ca 1500, Filippa K er litt billigere.

Acne Hep er en fin modell som er ganske rett i beina, og bittelitt høyere på livet enn Diesel Liv. Jeg liker også Liv, men på en eller annen måte blir de for vide i livet for meg, og jeg må dermed bruke belte. Men det er kanskje jeg som har litt misfasong, for jeg har ganske rette og smale hofter, men ikke flat rumpe for det.

Ellers skal Seven For All Mankind ha veldig fine jeans, men disse koster vel fra 2000 kroner og oppover.

I det siste har jeg også sett at Lee har hatt noen veldig fine modeller med enkelt, rent design, men jeg husker ikke navnene.

Endret av Deception
Skrevet

Takk for svar!

Jeg synes Acne buksene ser veldig fine ut. Men jeg vil helst ikke at buksen skal være høyre i livet enn modellen Liv fra Diesel.

Finnes det Acne bukser med lavere liv?

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Hep er vel den laveste modellen, tror jeg. Det står at den har lavt liv, men jeg synes allikevel ikke den er så lav. Men nå er det jo det med fasong på personen, også. Kanskje du rett og slett burde teste og se selv? De er IKKE høye på livet, i hvertfall!

Lee Leola har lavt liv, men denne modellen har også bootcut. Cade er også ganske lav, og noe smalere.

Endret av Deception
Skrevet

Slenger meg på. Har også Liv fra diesel og er veldig fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...