Gjest Gjest_laila_* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Del Skrevet 8. oktober 2007 noen som vet hva som kommer i barnetv i år til julekalenderen? mvh laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ny serie. Tror den heter Barnas SuperJul, noe likt Barnas super show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 8. oktober 2007 #3 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vil ha blånisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilutta Skrevet 8. oktober 2007 #4 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det blir Barnas Superjul, som er basert på Barnas Supershow. Men selvfølgelig med masse juleinnhold. Blir spennende med adventsbarne-tv i magasinform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2007 #5 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og så kommer de sansynligvis til å sende endel andre adventskalendere på NRK super som starter 1. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Det er bra teit! Jeg vil ha jul i svingen eller blåfjell, sånn der magasingreier kan de holde seg til i helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Del Skrevet 1. november 2007 Vil ha blånisser Jeg også, fordi da får jeg julekort hvor det står at jeg likner på Ellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 17. november 2007 #8 Del Skrevet 17. november 2007 :gråte: de burde sent blåfjell, eller jul i skomakergaten eller noe! Det er jo det som er jul! Men vet noen hva som kommer på tv2 i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Del Skrevet 18. november 2007 På NRK er det Barnas superjul TV2 sender Olsenbanden jr Og tvnorge tror jeg sender nissene på låven er litt suikker på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jeanett_* Skrevet 9. oktober 2008 #10 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jul i blåfjell kommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 10. oktober 2008 #11 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har også hørt at Blåfjell-faen kommer på NRK ... Akk og ve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 10. oktober 2008 #12 Del Skrevet 10. oktober 2008 På NRK er det Barnas superjul TV2 sender Olsenbanden jr Og tvnorge tror jeg sender nissene på låven er litt suikker på den.. Jammen, skulle ikke tv2 sende The Julekalender??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. oktober 2008 #13 Del Skrevet 11. oktober 2008 Denne tråde er fra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 11. oktober 2008 #14 Del Skrevet 11. oktober 2008 Denne tråde er fra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #15 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jul i blåfjell bør spilles på nrk The julekalender på tv2!! det nye greiene er jo bare tåpelig. ikke noe gøy. i julen skal ungene fantasere ikke se på vanlige folk som opplever julen. få tilbake blå nissene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå