Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=360341-2

De er virkelig varme, gode på foten og kraftig såle...men jeg vet ikke om jeg synes de er så PENE...men det er jo ikke så lett å kombinere varme pene støvler med skikkelig såle ;) Må ha noe jeg kan tråkke i snø med, samtidig bruke til jobb i sentrum.

Jeg hadde de ifjor, og de var varme, gode og vanntette. Var veldig fornøyd...derfor lurer jeg på å kjøpe de igjen i år. Men det var det om de er så fine da...billige er de ihvertfall. Ble stygge i foten på slutten av sesongen da de er foret inni foten også, så "skinnet" ble litt bulkete, men til den prisen gjør jo ikke det noe etter en sesong.

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg syntes ikke de så så ille ut, men jeg ville aldri kjøpt dem, fordi de er i syntet, som blir klamt og ekkelt og dermed også kaldt.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke de var kjempefine (syns skaftet så veldig bredt ut, og likte ikke tuppen), men samtidig er de ganske nøytrale. Det er ikke akkurat noe man vekker voldsom negativ oppsikt i, hvis målet ditt er å finne noen som er gode å gå i. Er mer skeptisk til kvaliteten.

Så nå at du hadde de samme i fjor, og der ble vel spørsmålet om kvalitet bekreftet. Selv prøver jeg å kjøpe ting som ikke blir ubrukelige etter en sesong, med tanke på hvor mye som brukes og kastes (dagens pekefinger).

Endret av Frk Åberg
Skrevet
Jeg syns ikke de var kjempefine (syns skaftet så veldig bredt ut, og likte ikke tuppen), men samtidig er de ganske nøytrale. Det er ikke akkurat noe man vekker voldsom negativ oppsikt i, hvis målet ditt er å finne noen som er gode å gå i. Er mer skeptisk til kvaliteten.

Kvalitetsmessig holdt de kjempefint en vintersesong. Er noen av de varmeste vinterstøvlene med skikkelig sple jeg har hatt. Holdt slaps ute også....

Skrevet

linken funker ikke, men jeg ville kjøpt de fra timberland..

fine og behagelige og praktiske :)

Skrevet
linken funker ikke, men jeg ville kjøpt de fra timberland..

fine og behagelige og praktiske :)

har du link til de?

Skrevet

Syns de så helt grei ut til "jobb/hverdagsstøvletter". Men er de ekstra vide over leggen, eller er det bildet som lyver?

Skrevet
Syns de så helt grei ut til "jobb/hverdagsstøvletter". Men er de ekstra vide over leggen, eller er det bildet som lyver?

Nei de er ikke ekstra vide. fikk såvidt en smal dongeri nedi der i de forrige jeg hadde. og jeg har slanke legger ;) Men de er godt pelsforet inni, så det bygger jo noe ut. Men det er det jeg bryr meg minst om, oppe synes jeg de var helt fine faktisk...det e rvel mer at de ikke er så nette akkurat...men nett og vinterstøvler går neppe sammen...:S

Skrevet

Jeg har dem og synes de er helt utmerkede. Jeg gnir uansett hull på hælen på alt skotøy, så jeg liker ikke å legge så mye penger i sko som uansett må skiftes ut etter en sesong. Og i tillegg er de jo kjempevarme!

Skrevet

nei. go litt wild da. dette for no a. :smilbla:

Skrevet

Joda, de ser ok ut. Jeg ville ikke hatt dem - tror de er for damete for meg. De er sikkert helt ok til sitt formål, sikkert ikke dyre heller :)

Skrevet

Synes syntetskinn er skikkelig ulekkert.. Sorry! Men det ser ikke bra ut.

Men selve designet er det vel ikke noe å si på. Helt ok. Men pga material ville jeg som sagt ikke ha satset på disse støvlene :-)

Skrevet

Helt ærlig? De ser ut som noe som har rømt fra et eller annet aldershjem og syntetisk skinn er skikkelig lite lekkert og spesielt når det blir slitt. Hvis de varer bare en sesong, så må det jo være særdeles dårlig kvalitet også. Hvis du vil ha noe som tåler vann og som er varmt, kan du kjøpe et par forede gummistøvler fra f.eks. Pertti Palmroth. Det blir sannsynligvis billigere i lengden også...

Skrevet

Æsj, linken funker ikke.. :( Og jeg blir jo så nysgjerrig! ;)

Skrevet

Jeg syns de var ok, ikke stilige, men som du sier: varme OG stilige henger som regel ikke sammen ;) Har sett mange stilige støvletter, men de kan umulig være stabile å gå med når det er snø og is, og heller ikke spesielt varme. Jeg foretrekker vinterskoene mine da, og de er jammen ikke så lekker :fnise: Kunne faktisk tenkt meg et par selv, sånn til og fra jobbsko..

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes de ser helt ok ut. Enkle og nøytrale. Hvis du hadde de i fjord og var fornøyd med de, ville jeg kjøpt de.

Gjest Gjest_karianne_*
Skrevet

Eg tykte støvlettane var kjempefine. Har lyst til å kjøpa slike sjølv. Sidan du har prøvd dei før og veit at det er gode sko så er det vel ikkje noko å lure på. Bedre å kjøpa nye støvlettar kvart år til ein rimeleg penge, enn å kjøpa sko som er knalldyre og som du skal ha i fleire år. Eg blir ofte lei av skoa etter ein sesong.

Gjest Deception
Skrevet
Eg tykte støvlettane var kjempefine. Har lyst til å kjøpa slike sjølv. Sidan du har prøvd dei før og veit at det er gode sko så er det vel ikkje noko å lure på. Bedre å kjøpa nye støvlettar kvart år til ein rimeleg penge, enn å kjøpa sko som er knalldyre og som du skal ha i fleire år. Eg blir ofte lei av skoa etter ein sesong.

Og logikken er? Når det tross alt er snakk om å kjøpe de samme støvlettene om igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...