Gjest Fëawen Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om et stort fint lokale for vinterbryllup i området: Oslo, Skedsmo, Lillestrøm + + Om vi ordner mat og servering selv el om det finnes der spiller ingen rolle. Nå bare "kartlegger" jeg, så får vi ta priskrigen siden
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Vi giftet oss om vinteren og hadde bryllupet på Kringler gård i Nannestad. Vet ikke om dette blir for langt unna, men der var det bare helt fantastisk. Nydelig lokale, nydelig mat og kjempe koselig personale. De har egen hjemmeside så du kan titte på for å få et inntrykk. Det beste er egentlig å ringe og avtale å komme for en titt.....Vi angrer ikke på valget og anbefaler det på det sterkeste:) Lykke til med planleggingen!
Gjest Fëawen Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Der så det jo veldig fint ut! Kan tenke meg det blir helt fantastisk på vinterstid. Hvor mange var dere? Satt man da i "en heste sko"? I mitt hode, har jeg så lyst til å ha runde bord. Men det krever jo da så stor plass.. Endret 17. oktober 2007 av Fëawen
Lilo85 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Losby Gods i Lillestrøm er visst veldig fint. De har egen internett side m bilder.
Yinyang Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hei. Vi giftet oss om vinteren og hadde bryllupet på Kringler gård i Nannestad. Vet ikke om dette blir for langt unna, men der var det bare helt fantastisk. Nydelig lokale, nydelig mat og kjempe koselig personale. De har egen hjemmeside så du kan titte på for å få et inntrykk. Det beste er egentlig å ringe og avtale å komme for en titt.....Vi angrer ikke på valget og anbefaler det på det sterkeste:) Lykke til med planleggingen! Det så lekkert ut på Kringler gård! Regner med at det ikke er mulig å ha med mat og/ eller drikke selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå