Gå til innhold

Lokale "Akershus"?

Anbefalte innlegg

Gjest Fëawen
Skrevet

Noen som vet om et stort fint lokale for vinterbryllup i området:

Oslo, Skedsmo, Lillestrøm + +

Om vi ordner mat og servering selv el om det finnes der spiller ingen rolle. Nå bare "kartlegger" jeg, så får vi ta priskrigen siden :fnise:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

Hei. Vi giftet oss om vinteren og hadde bryllupet på Kringler gård i Nannestad. Vet ikke om dette blir for langt unna, men der var det bare helt fantastisk. Nydelig lokale, nydelig mat og kjempe koselig personale. De har egen hjemmeside så du kan titte på for å få et inntrykk. Det beste er egentlig å ringe og avtale å komme for en titt.....Vi angrer ikke på valget og anbefaler det på det sterkeste:) Lykke til med planleggingen!

Gjest Fëawen
Skrevet (endret)

Der så det jo veldig fint ut! Kan tenke meg det blir helt fantastisk på vinterstid. Hvor mange var dere? Satt man da i "en heste sko"?

I mitt hode, har jeg så lyst til å ha runde bord. Men det krever jo da så stor plass.. :)

Endret av Fëawen
Skrevet

Losby Gods i Lillestrøm er visst veldig fint. De har egen internett side m bilder.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei. Vi giftet oss om vinteren og hadde bryllupet på Kringler gård i Nannestad. Vet ikke om dette blir for langt unna, men der var det bare helt fantastisk. Nydelig lokale, nydelig mat og kjempe koselig personale. De har egen hjemmeside så du kan titte på for å få et inntrykk. Det beste er egentlig å ringe og avtale å komme for en titt.....Vi angrer ikke på valget og anbefaler det på det sterkeste:) Lykke til med planleggingen!

Det så lekkert ut på Kringler gård! Regner med at det ikke er mulig å ha med mat og/ eller drikke selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...