Skusla Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Søndager er deeeilig.. Så jeg vil bare ønske ALLE her på KG en flott søndag og så håper jeg dere kooooser dere!!!!!! Så til spm. mitt for dette innlegget: Om dere fikk ETT ønske, og kunne ønske dere HVA dere ville, hva ville det ene ønske være da???????? :D Ha en fortsatt flott dag alle sammen........
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Da tror jammen at jeg skulle brukt det ønsket på å få KG til å bli det koselige forumet som det var første gangen jeg besøkte det. Synes det har vært veldig turbulent her i det siste, så jeg ønsker at det kunne ta slutt nå og at alle er hyggelige mot hverandre!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Ønsker også deg Skusla og alle andre en riktig god søndag. Mitt ønske ville ha vært et færdig oppusset og resturert hus...... (Det er liksom det som er på tapeten nå om dagen)
starie Skrevet 6. april 2003 #7 Skrevet 6. april 2003 At det var søndag i morgen også.. ? -siina- Jaaa!
Midnattsol Skrevet 6. april 2003 #8 Skrevet 6. april 2003 At jeg kunne få vært sammen med min eldste nevø i dag og funnet på masse morro. Han er 8 år! Vi bor ikke i samme by og jeg savner han MASSE!!!!!!!!
Labella Skrevet 6. april 2003 #9 Skrevet 6. april 2003 At alt jeg skulle ha gjort ferdig til i morgen var gjort
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #10 Skrevet 6. april 2003 God søndag Skusla! :D Veldig koselig innlegg! Hmm, litt fristet til å "ønske meg flere ønsker" som en annen bruker her inne, men den er kanskje litt drøy... Jeg ville ønsket meg et lite, personlig fly. Så jeg kunne sett vennene mine som bor langt unna mye oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå