Matty Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg prover aa bli litt mer klassisk i klesveien uten aa bli kjedlig aa eldre.... selv om jeg er under 20 apellerer denne stilen til meg.. Men hvor skal jeg lete? Har ogsaa lyst til aa putte penger i kvalitet.... Hvordan sprite opp stilen? Hva er must haves?
Rexina Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vil påstå at jeg har ganske klassisk stil:) Er 19 år og liker veldig godt å kle meg elegant og sofistikert, men det trenger ikke koste all verden. Bruker ofte perler i ørene og rundt halsen, går bare i kjoler (helst i sort, grått og brunt) som jeg spriter opp med en annen farge. For tiden har jeg blitt helt hekta på å bruke for eks en enkel sort kjole med en tynt rødt belte med en sløyfe på unden puppene, og en rød klutchveske og rød hårbøyle. Eller så er jeg glad i grå kjole med marineblått tilbehør:) Bruker ofte rød leppestift eller lipgloss og ellers lite øyensminke (utenom maskara og liquid liner). Om vinteren har jeg investert i en ullkåpe som er ganske elegant og bruker skinnhansker. Det er mulig å kle seg elegant selv om vi er unge:) Har fått litt pes for det da jeg var yngre for har hatt denne stilen en stund nå, men det er veldig meg, så jeg bryr meg ikke. For å gjøre stilen mer hel, kan du bruke en litt tung parfyme som har litt gammeldags preg. På meg gir Euphoria og Escape fra Calvin Klein denne følelsen. Håper det hjalp deg litt:)
Matty Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Tuse takk! Kaape og kjole maa det kjopes flere av.. Andre her som har denne stilen og har tips????
almm Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hei jeg ville også gått for en tyngre parfyme, chanel er mitt favoritt merke, elsker chanel chance, chanel no 5 og min absolutte favoritt coco chanel.. disse gir meg et historisk sus av glamour men du må finne din parfyme! dette anbefaler jeg å bruke litt tid på.. ellers er helheten viktig, blonde undertøy i sett, trenger ikke å være dyrt, kjøper fra h&m jeg.. skjørt og kjoler så ofte som mulig.. skinnhansker,kåpe og silkeskjerf i halsen.. og nette feminine sko, gjerne med høye heler! en pen veske både liten og stor( i min har jeg et gammel lommespeil fra 1930 som jeg benytter til å friske opp lepestiften min, fortrinsvis en chanel eller lancome stift, i en litt mørkere farve, oser glam av dette eller er flytene liner et must, vel og merke om man kler dette, eller lær å smink øynene dine godt og klassisk med øyeskygge.. vær obs på hvordan man fører kroppen også, hehe og drøm deg bort til en annen tidsepoke london, praha eller roma er bra inspirasjon ville puttet penger i en bra kåpe, veske og sko, samt 2-3 bedårende kjoler til en festlig andleding.. og viktigest av alt gå som en dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå