Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke når jeg begynte å henge her, men siden jeg er har medlemsnr. 532 så viser jo det at jeg har vært her lenger enn de fleste... :briller:

Skrevet

Jeg har vært her et år cirka.

Skrevet

tja... siden 2003 tror jeg. Ett og samme nick hele tida

Skrevet

Begynte for en del år siden, med et annet nick,men har hatt store opphold innimellom.

Var her i den "verste" Milla-tiden. :fnise:

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg tror jeg registrerte meg første gang tidlig 2005, men var her første gangen som gjest vinter 2004. Har hatt samme nick hele tiden, men har slettet meg en del ganger for så å starte på nytt med blanke ark :)

Skrevet

2000, tror jeg. Men da leste jeg mest. Så en lang pause med meget sporadiske besøk. Siden jeg registrerte meg med det spennende nicket caskr, har jeg vært ganske aktiv.

Skrevet

Altfor lenge. ;) Næh, siden 2004-2005, kanskje.

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Skal vi se...

Svare først og sjekke profilen min etterpå.

Sånn:

Sommeren 2003, samme brukernavn i alle år.

Endret av prestekrage
Skrevet
Var her i den "verste" Milla-tiden. :fnise:

Milla-tiden er noe av det første jeg også husker, men når var nå det? 2002?

Har vært registrert med et par ulike nick, men har stort sett vært snill og hyggelig "Gjest". Mye bedre å ikke bli koblet til innlegg man har skrevet tidligere.

Skrevet

Jeg har vært her bittelitt lenger enn det profilen viser, jeg registrerete meg nesten med en gang jeg fant forumet her så da blir det litt over ett år :)

Gjest Jenna88
Skrevet
hadde min første profil her inne i 2004, seinvinters om jeg ikke husker feil.

du da?

Jeg har vært fast bruker siden juli 2007. Ble ikke aktiv før i midten av august. ;-)

Skrevet

Registrerte meg første gang våren 2003, og var lesende gjest i noen uker før jeg registrerte meg. Men hadde et annet nick den gang, og har hatt et annet nick i mellomtiden også.

Skrevet

Så lenge som det står i profilen. Har kun hatt denne profilen, og sjelden skrevet som gjest.

Skrevet

Hei

Jeg har vært her kjempelenge...det står 01-01-1970 :fnise:

Er medlem nr 147, så det MÅ jo være lenge siden da :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...