Gå til innhold

Å sprute i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som de fleste mannfolk ønsker min mann å sprute i munnen min når jeg suger han. Jeg klarer ikke helt tanken på det. Jeg har alltid hatt en fobi mot slimete ting, å når det i tillegg er varmt.. Nei jeg vet ikke helt. Jeg skulle ønske jeg ville da! :cool: Har ingenting i mot å få spruten på puppa, i håret, i ansiktet etc.

Har DU noen tips, eller noe som kan motivere meg? Hihihi:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann ville ikke jeg ha ønsket at du skulle gjøre noe du egentlig ikke selv ønsker. Det er ikke akkurat det som er med på å tenne meg iallefall. Kanskje du kan kompromisse med å suge til det nesten går for han og så la det gå utover puppene.

Tror de fleste menn er enig at det er noe avtennende å ha en dame som gjør noe hun ikke ønsker. Det blir liksom ikke mye felles glede ut av det syns jeg.

Gjest StockDama
Skrevet

Eneste måten du finner ut om det smaker nogenlunde greit er vel egentlig å prøve. Men hvis du ikke har lyst så skal du selvfølgelig ikke gjøre det =D

Skrevet

Det er vel bare å prøve ja.

Å hive seg i det.

Eller rettere sagt - hive det i seg :fnise:

Skrevet

Hvorfor kan ikke menn være fornøyd emd å få sprute uteover pupper, hår osv.?

Jeg synes det er for drøyt å forlange "sprut" (drypp er vel mer korrekt...) inn i munnen.

Gjest StockDama
Skrevet

Å forlange å få gjøre det er litt drøyt ja, men nå ville bare mannen prøve, uten å forlange noe som helst, så det er vel greit at han spør?

Skrevet
Å forlange å få gjøre det er litt drøyt ja, men nå ville bare mannen prøve, uten å forlange noe som helst, så det er vel greit at han spør?

Jeg tenker det på den måten ja. Han forlanger aldri noe, er en høflig og snill mann jeg har så :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...