Salt Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Blir så forbanna på de tannkremene jeg bruker! Aldri kan de oppføre seg skikkelig! En stivner inne i tuben slik at jeg må stå og pirke ut det ytterste med en tannpirker før jeg får ut noe som helst, en annen legger seg som et ekkelt, seigt lag rundt tannbørsten uansett hvor mye jeg skyller for å få det bort. Hvilken tannkrem bruker du, og hvordan er den? Jeg er kjempeklar for å bytte til en annen!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Jeg røyker ikke men drikker både te & kaffe så jeg bytter litt mellom å bruke Sensodyne og Rembrandt. Sistnevnte kjøpes i parfymeri og koster litt men du trenger ikke bruke den hver dag. Tennene mine er hverfall naturlig hvite og pene. Minnie
starie Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Jeg bruker Colgate Fresh Confidence Gel og er hel avhengig av den. Den blir ikke solgt over alt, men jeg fant den på et tikronersmarked en gang og har kjøpt nok for et par år :D
monja Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Kjøper og Rembrandt og bruker den av og til. Foruten den varierer jeg litt på hvilke tannkremer jeg bruker.
Furstina Skrevet 6. april 2003 #6 Skrevet 6. april 2003 Vi använder lite olika sorter, jag tror faktiskt att det är olika varje gång vi köper... Oavsett märke har vi inga problem med att det stelnar/stivner i tuben. Är tuben av plast håller den bättre tätt. Se till att skruva på korken också så ska det väl inte vara några problem.
Tusenfryd Skrevet 6. april 2003 #7 Skrevet 6. april 2003 Sensodyne. Og jeg er ofte i EU, der får jeg mange varianter av den, så det blir aldri kjedelig. Jeg har tann-nervene liggende nesten utenpå tennene, så annen tannkrem blir aldri aktuelt. Er vant til ising og sånn, og tror at denne hjelper. Derfor bruker jeg aldri sånn "få hvitere tenner" - har man så følsomme tenner som meg, sliper man ikke ned ytterligere...
Gjest Étoile Skrevet 6. april 2003 #8 Skrevet 6. april 2003 Jeg bruker Sensodyne Whitening. Synes den er helt ok.
Skusla Skrevet 6. april 2003 #9 Skrevet 6. april 2003 Varierer litt da men Colgate Sensation Whitening er den som står på badet nå.....
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #10 Skrevet 6. april 2003 Nature's Own Tand whitening. Jeg liker den veldig godt, så er det et pluss at den ikke inneholder såpestoffer.
ragnalina Skrevet 6. april 2003 #11 Skrevet 6. april 2003 Tror det er Colgate Natural Whiting den heter. Liker godt at den ikke skummer så fælt..
super Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 Nå har vi en ekkel Solidox, men den er snart tom, så jeg skal kjøpe meg en ny!
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #13 Skrevet 6. april 2003 Grunnen til at tannkremen skummer, er pga at den inneholder bakepulver Jeg bruker Colgate herbal (den der grønne). Får en kjempefrisk smak i munnen, og den holder tennene mine hvite og fine.
starie Skrevet 6. april 2003 #14 Skrevet 6. april 2003 Nature's Own Tand whitening. Jeg liker den veldig godt' date=' så er det et pluss at den ikke inneholder såpestoffer.[/quote'] Synes den smaker salt jeg..
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #15 Skrevet 6. april 2003 Ja jeg tror den inneholder salt. Jeg synes smaken er helt grei, merker ikke så mye til saltsmaken. Dersom jeg tar på mye tannkrem kjenner jeg bare sterk mintsmak.
*Lillian* Skrevet 6. april 2003 #16 Skrevet 6. april 2003 Jeg røyker og drikker både kaffe og te, så jeg bruker nå Clinomyn, jeg da. Synes den er den beste, men nå har ikke jeg prøvd noen sånne apotektannkremer, da! Sååå stygge tenner har jeg faktisk ikke, selv om jeg gjør både det ene og det andre men munnen min..... Lillian
Julie Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 Solidox active gel. Sånn blå greie med små "prikker" i (microgranuler i flg pakken...fiffig navn). Fornøyd med den.
Ed Khil Skrevet 12. oktober 2010 #19 Skrevet 12. oktober 2010 Uten tvil Gilette. Because it's the best a man can get. Trolololol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå