Frigg Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ønsker meg ny mobiltelefon i bursdagsgave, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Nå har jeg samsung E730, en plipptelefon. Er egentlig veldig fornøyd med den bortsett fra at handsfree"inngangen" gikk i stykker nesten med en gang, noe som gjør at jeg ikke kan høre på musikk. Er det noen som har noen forslag til hva slags telefon jeg skal kjøpe. En som har god lyd med tanke på musikk, kamera og en lett meny. Skal innrømme at jeg er litt svak for Samsungtelefonene Vil IKKE ha Nokia!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Slå til med en skikkelig nokia n95 du;)
Frigg Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Tja, nå liker ikke jeg nokia så godt da. Men ser at den har fått gode karakterer Endret 8. oktober 2007 av Bare meg selv
Miel Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har Sony Ericsson T650i, og jeg elsker den! Definitivt den beste mobilen jeg har hatt.
Gjest Advena Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har Sony Ericsson T650i, og jeg elsker den! Definitivt den beste mobilen jeg har hatt. Jeg synes den er kjempesøt! Men ekke tastene litt ubehagelige?
Miel Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Advena: Neida, det er en vanesak. På den forrige mobilen min var det veldig store og flate taster som lå helt inntil hverandre, så det var litt merkelig å plutselig ha så bittesmå og utstikkende taster, men etter to dager tenkte jeg ikke noe mer over det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har nå hatt samsung i mange år. Tror jeg har hatt to telefoner på 4 år, og eneste grunnen til at jeg byttet var at jeg mistet den gamle! Synes rett og slett Samsung har en kvalitet som f.eks. Nokia ikke har. Med andre ord, jeg hadde gått for Samsung. jeg har denne: http://www.samsung.com/no/products/mobil/m...on/sgh_e370.asp Mest fordi den var rød og jeg trengte en telefon som kunne muntre meg opp etter tapet av den gamle Jeg bruker ikke musikkspilleren, men det er ganske enkelt fordi jeg har ipod i tillegg.
Frigg Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror nok at jeg har funnet telefonen jeg skal;) Denne var bare råstilig og kommer på markedet om noen få dager http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...p&pid=10982
Gjest Joker'n Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Fin telefon, tror det er videreutviklingen av den jeg har nå. Og jeg er fornøyd med min utgave, så den du viser til er sikkert (..) enda bedre
Gjest Advena Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tror nok at jeg har funnet telefonen jeg skal;) Denne var bare råstilig og kommer på markedet om noen få dager http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...p&pid=10982 Fin telefon! Og jeg synes SE alltid er en vinner.
Frigg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, ikke sant? Den røde er jo bare helt rå! Gleder meg til jeg får den (må bare bestilles først )
Annikken Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg ville gått for søskenet K850i, men det er fordi jeg stiller sånne krav til tekniske specs Det er en 5 MP kameratelefon med 3G og you name it. Skal kjøpe når min gamle SE w810i ryker :D Endret 12. oktober 2007 av Annikken
Frigg Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Men 3G trenger man da virkelig ikke. Dessuten var ikke det telefon etter min smak. Ikke noe fint utseende på den synes jeg. Men det er min mening da Endret 12. oktober 2007 av Bare meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå