Nerdemamma Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg leter og leter og leter, men har så langt bare funnet Hotell Caledonien (Ernst) og Hotell Norge. De er jo KJEMPE fine begge to, og gjør masse av det som trengs, men jeg regner også med at de er veldig dyre. Men jeg finner bare ikke noe annet. Vi blir rundt 100 personer regner vi med i første omgang, og det blir i oktober tror vi, så må jo være inne. Om de lager maten der eller ikke er vel kanskje ikke det farligste, siden det er nok av catering selskaper. Trenger heller ikke være i Kristiansand, men gjerne i området rundt. Vi bor i Lillesand og er ikke redde for å kjøre litt for å komme dit. Vielsen blir på Tveit håper vi. Annbefalninger tas imot med stor takk, veldig gjerne med link så jeg slipper å bruke to timer på å finne hver plass siden jeg beklageligvis ikke er så flink til slikt. Takk på forskudd for hjelpen!
Nerdemamma Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen tusen tusen tusen takk!
mimi82 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Vi skal gifte oss i kr.sand neste år, vi skal ha selve selskapet på søgne gamle prestegård, der er det kjempefint, men da må man ordne med catering. Området er faktisk så fint at vi regner med å ta bryllupsbildene der. Ellers så har du strandpromenaden, jeg har aldri sett lokalene innvendig, men de har godt rykte på seg. Der må du også ordne med catering selv. Hvis dere skal være 80 eller flere er jo festningen et alternativ. Der får man en veldig spesiell og koselig stemning. Det er vel disse jeg kommer på i farten, ellers har du jo alle de store hotellene. Lykke til:-)
L79 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg har servert i bryllup på Vigeland Hovedgård i Vennesla. Det er et nydelig sted i nærheten av Otra. Absolutt et sted å anbefale. I bryllupet hvor jeg serverte så hadde brudeparet med egen kokk som lagde middag. Vet ikke hvordan det fungerer ellers. Endret 7. oktober 2007 av L79
L79 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ellers kan jo Hotell Norge i Lillesand være et alternativ..
Nerdemamma Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for masse svar! Vi har mest lyst på Hotell Norge her i Lillesand. Men ikke sikkert det blir plass nok til alle der. Vi må egentlig bare vente til i morgen når vi får litt mer kontroll over hvor mange vi skal invitere
Gjest brud 08 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg gifter meg til sommeren i Kristiansand - vi blir i underkant av 100 gjester og skal ha det på Klubben - rett ovenfor kinoen. Det er noen virkelig flotte lokaler - høyt under taket og flere saler. http://www.klubbenselskap.no/ Jeg håper iallefall at det blir bra! For har allerede bestilt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå