Gå til innhold

Stilig hylleknekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ha en bokhylle helt oppunder taket rundt hele stua. Det er vel ikke store sjansene for at det er noen med spisskompetanse på hylleknekt-feltet her, men jeg prøver likevel: Vet noen om en stilig hylleknekt? Den må ikke være av tre, og ikke svart smijern eller den stilen. Gjerne hvitmalt metall, eller stål.

De har ikke på IKEA, og da jeg googlet "hylleknekt" fikk jeg opp et lass med harry saker.

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Frodine
Skrevet

Jernia har noe i hvert fall... og Bauhaus. Har leita etter det samme selv, og som du sier selv så er IKEA dårlige på akkurat det, mye jallajalla. Kan hende at du finner noe på plasser hvor de selger maling... interiørbutikker bør vel ha noe, om ikke de har altfor mye krimskrams på sine, med border og alt...

Vi har bestemt oss for å ha en bokhylle helt oppunder taket rundt hele stua. Det er vel ikke store sjansene for at det er noen med spisskompetanse på hylleknekt-feltet her, men jeg prøver likevel: Vet noen om en stilig hylleknekt? Den må ikke være av tre, og ikke svart smijern eller den stilen. Gjerne hvitmalt metall, eller stål.

De har ikke på IKEA, og da jeg googlet "hylleknekt" fikk jeg opp et lass med harry saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...