Bokormen Skrevet 8. oktober 2007 #21 Skrevet 8. oktober 2007 Har du bilde? Er på utkikk etter noe det samme Den er faktisk fra IKEA (jeg som sverget at jeg aldri skulle ha ikea-sofa!), men jeg ahr aldri sett den i den norske katalogen eller på nett. Du finner den derimot her, og den er mer sjokoladebrun IRL, og mye kulere også syns jeg... hehe. Du finner den iallefall i Trondheim i det litt "dyrere" hjørnet på Ikea
Grønt blad Skrevet 8. oktober 2007 #22 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Det heter "hva slags sofa har du". Man kan også skrive: Hvilken sofa har du?... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Denne med de smaleste vangene og smaleste putene (som på det første bildet). Endret 8. oktober 2007 av Grønt blad
Gjest Opa Skrevet 8. oktober 2007 #23 Skrevet 8. oktober 2007 Samboeren min har satt sin elsk på en beige sofa i mikrofiber fordi den er så myk og gir en varm følelse. Er enig i dette, men syntes samtidig det ser litt merkelig når stoffet går i alle retninger. Enig i det med microfiber jeg synes den kan se møkkete ut, og det liker ikke jeg, hehehe... Har hatt stoffsofaer, men det vil jeg ikke ha igjen. Må støvsuges, samler støv, blir slapp i putene, og nei. Nå har vi skinnsofa, veldig førnøyd med det! Tørker støv med en lett fuktig klut.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. oktober 2007 #24 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde beige microfibersofa. Ikke bra i kombinasjon med barn. Ellers fantastisk. Og jeg som trodde at microfiber var nettopp for de med barn, fordi den skulle være så grei å tørke av hvis man søler...? Syns ikke microfiber er så nydelig, da. Selv gikk vi til innkjøp av stoffsofa i et litt glatt ullstoff (mest ull hvertfall) i en mørk gråbrun farge. Er veldig fornøyd så langt - veldig lun og god å sitte i. Vi gikk litt opp i pris i forhold til hva vi hadde tenkt, og er veldig glad for det. Det er noe helt annet å sitte i enn de fleste Ikea-sofaer jeg har prøvd. Forhåpentligvis holder den seg fin lenge også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå