Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt her inne og prøvd å finne ut av tollreglene, men må si at jeg ikke ble så mye klokere.. Derfor lager jeg en ny tråd.

Tenkte jeg skulle bestille Dermalogica-rensen Special Cleansing Gel fra SN og ser den koster 184.

Er det alt det koster eller kommer det noen gebyrer ved siden av. Det er jo under 200 kr.

Hvordan er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alt det koster. :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for hjelpen:D da blir det shopping på meg!

Edit:

By the way:

Hvilken av disse skal man velge?

* Free Shipping - Registered Post

* Free Shipping - Non Registered Post

Endret av Rexina
Gjest lillebøll
Skrevet

SN=strawberrynet? :ler: *dum*

Da er prisen på varen alt du betaler. Kjempekjekt!

*venter på parfymen min*

Skrevet

*gleder meg til lønn, for da skal jeg shoppe mer*

Skrevet

Hvis man kjøper noe til 222 kr, hva blir alt tilsammen da?

Hadde kanskje vært mer smart å bestilt et prøvesett siden jeg er ny med Dermalogica.. :sjenert:

Skrevet

Eller funker det å blande dermalogica rens med Clinique toner (mild-versonen) og Clinique Superdefencekrem, eller funker Dermalogica-produktene best sammen?

Uff, jeg føler meg så grønn på dette nå.. Er ikke meninga å spørre så mye, men vil så gjerne ha PERFEKT HUD:) Akkurat nå er den normal i kinn, litt fet i T-sone og noen kviser på kjeven og noen småkviser på nesa.

Gjest Deception
Skrevet

Rensen vasker du uansett bort, så der kan du mikse og trikse som du vil. Jeg blander rens fra PCA Skin, toner fra Dermalogica, olje fra Darphin og kremer fra Exuviance, og det fungerer utmerket. Selv om det selvsagt ser bedre ut på hylla med alle produkter fra samme merke.

Men hvorfor skal du slutte med Clinique? Du var jo så fornøyd?

Skrevet

Takk for svar, Deception:)

Ja, jeg var fornøyd. Veldig fornøyd også. Brukte hudpleien til veldig tørr/tørr hud og fikk så godt som perfekt hud, men med en gang den var fin, fikk jeg plutselig masse store byller og kviser som senere ble til sår. Skjønte ingenting!

Men så var vi i Danmark jeg i København og snakka med en fra Clinique og hun sjekka huden min og sa at den rensen jeg brukte ikke rensa godt nok på huden, og at jeg heller har normal/fet hud, derfor kom det så mange kviser fordi krmene var for fete for meg. På Danskebåten kjøpte jeg rens og krem for normal/kombinert hud og likte kremen veldig godt, men ikke rensen! Den lukter altfor mye selv om den gjør aniktet mitt rent. I tillegg svir den i øynene, så den kan ikke brukes som sminkefjerner, og nå som jeg prøver den rensen for tørr hud, føles det ikke ut som om den renser godt nok.

Oi dette ble langt.. Men derfor vil jeg ha en rens som renser godt, kan brukes som sminkefjerner og som forhåpentligvis huden min vil like:)

Gjest Deception
Skrevet

Har du prøvd Comforting Cream Cleanser? Det er en rensemelk/krem for sensitiv hud, og burde funke utmerket sammen med Mild Clarifying Lotion. Det er viktig å bruke milde renser selv om man har en litt fetere hudtype. Kremete renseprodukter fjerner dessuten sminke bedre enn skummende renser, rett og slett fordi de inneholder litt fett som løser opp sminke lettere.

Skrevet

Er det en rens altså? Så irriterende, for jeg spurte hun Clinique dama, og hun sa at den ikke var en rens men en sminkefjerner og at man da måtte bruke den sammen med tre-trinns serien.

Men jeg vil jo tro at Dermalogica er "det beste" som er, eller i alle fall bedre enn Clinique. Clinique er jo et merke fra parfymeriet og selv om det ikke inneholder parfyme og sånn, er vel Dermalogica bedre? Har i alle fall sjekka MUA og det virker ikke som Spesial Cleansing Gel er så veldig uttørkende..

Skrevet

Jeg hørte også så mye skryt om Dermalogica, og etter å ha vært hos en hudpleier, og fått anbefalt akkurat de rette Dermalogicaproduktene for min hud, kjøpte jeg ansiktsrens, dagkrem ooog... husker ikke det siste.

Det funket ABSOLUTT ikke bra for meg, jeg likte det ikke i det hele tatt, og dette var produktene som ble anbefalt av hudpleier :)

Kan selvsagt hende at hudpleieren blingsa på hvilke produkter jeg burde ha, men jeg kjøper nok ikke Dermalogica igjen :)

Litt OT, dette men...

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Det er ikke nødvendigvis slik at Dermalogica er så mye bedre, eller at det er en automatikk i at produkter fra hudpleier er bra, mens produkter fra parfymerier er dårlige. Noen ganger overlapper det til og med når det gjelder hvor produktene selges. I Sverige selges for eksempel Darphin på parfymerier, mens det i Tyskland er et apotekmerke, og i Norge er det sannsynligvis et merke du kun får hos enkelte hudpleiere. Det gjelder å finne hva som passer for deg og din hud, og ikke bruke for agressive produkter.

Clinique tviholder på at alle bør bruke tretrinnssystemet i tillegg til andre renseprodukter og kremer, men det tror jeg det jeg vil om. De skal jo også selge produkter....:lur:

Jeg ville prøvd med enten Comforting Cream Cleanser, eller Rinse-Off Foaming Cleanser, men sistnevnte kan nok bli litt for uttørkende selv om den er for normal hud.

*edit* CCC får gode anmeldelser på MUA, og flere sier de har en sensitiv hudtype med tendenser til kviser.

Endret av Deception
Skrevet

Tusen takk, Deception:) du er virkelig en engel:D

Siden jeg var så overivrig i går og bestilte Dermalogica, vil jeg teste ut dette først. Funker det ikke vil jeg definitivt prøve CCC:)

For det er så mange som sier at Clinique er så uttørkende, og da fikk jeg panikk når jeg begynte å merke det selv med den rensen jeg bruker nå.

Gjest Deception
Skrevet

Det er ikke rart mange oppfatter Clinique som uttørkende når de blir hjernevasket til å tro at man trenger to rensprodukter (i tillegg til øyensminkefjerner), hvorav ett av disse er skummende, uansett hudtype. Til min tørre hud nytter det ikke med skummende renseprodukter, for det tørker ut overflaten og gjør den flassete. Hos mange kan dette føre til kviser fordi huden kommer i ubalanse.

Skrevet

Clinique har en loition-rens for tørr hud som ikke skummer også. Extra Mild heter den. Den er kremaktig:) Kunne passet deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...