Gå til innhold

Hva betyr det når han spør etter tlfnr etter en ONS?

Gjest Gjest_Sunnygirl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sunnygirl_*

Traff en mann ute på byen for en uke siden og vi dro hjem til ham....

Dagen etter dro jeg hjem med en gang vi våknet og på veien ut spurte han om mitt telefonnummer. Jeg spurte ikke om hans nummer.

Nå er det som sagt gått en uke og jeg har ikke hørt noe...

Betyr dette at han ikke er interessert og bare spurte om tlfnummeret mitt for å være høflig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl

Dagen etter dro jeg hjem med en gang vi våknet og på veien ut spurte han om mitt telefonnummer. Jeg spurte ikke om hans nummer.

Betyr dette at han ikke er interessert og bare spurte om tlfnummeret mitt for å være høflig?

Det var rart-

...som regel så spør de jo for at de er interesserte og de enten ringer eller at det tikker inn en melding dagen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom gir de lyd, men det er egentlig sjeldenhetene det tilhørerer.

One night er sjeldent bra for annet enn et øyeblikks nytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sunnygirl_*
Det var rart-

...som regel så spør de jo for at de er interesserte og de enten ringer eller at det tikker inn en melding dagen etterpå :)

Jepp...skjønner ingenting.

Er det überdesperat om jeg sender han en melding...? Sånn hvis jeg tilfeldigvis fant nummeret hans på nettet???

*rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Sannsynligheten er stor for at han bare var høflig. Men det kan vi ikke vite helt sikkert. Derfor må du bare vente og se.

Menn her på forumet kan sikkert svare deg på hva de synes om at du sender ham en sms og om det bare er hyggelig eller om det virker desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk du ikke hans telefon nr , så hadde det blitt enklere for deg å kontakte ham hvis ikke han kontakter deg , så får du iallefall vite istedet for å gå rundt å lure .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har blitt hellig overbevist om at det bare er fordi de er høflige...noe som er utrolig teit...sier man bare hade så forventer man ikke noenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis begge visste at det var snakk om et ONS så var det vel ikke noen grunn til å være høflig og spørre om nummeret ditt? Jeg må si jeg heller mot at han faktisk var interessert, men så har han ikke ringt deg av en eller annen grunn.

Kanskje han tror du ikke er interessert siden du ikke spurte om nummeret hans, kanskje han fikk kalde føtter, kanskje han har vært opptatt med noe annet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg og heller mot at han vil holde kontakt med deg, bli bedre kjent.

Har du nr hans, ta kontakt, du har ingenting å tape, du bare piner deg selv om du venter lenge.

Jeg skrev en gang: hei takk for sist! går det bra?

Bedre å vite det enn å gå rundt å lure, det blir du bare sliten av, MEN ikke klandre han i ettertid om hvorfor han ikke ringer deg osv, det liker de ikke, bare ta kontakt selv, er han interessert, svarer han deg nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at han ba om ditt telefonnummer for å lettere bli kvitt deg/få deg ut av huset. Mulig at han følte at han bare har brukt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg hadde nok ikke lagt for mye i det at han gav deg telefonnummeret sitt, dessverre. Spesielt siden han ikke har tatt kontakt enda. Ofte er vel det en høflighetsgreie, en sånn felles understanding om at vi veksler telefonnummer, men høres ikke igjen.

Men selvfølgelig: Ingen regel uten unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sunnygirl_*
Det kan jo hende at han ba om ditt telefonnummer for å lettere bli kvitt deg/få deg ut av huset. Mulig at han følte at han bare har brukt deg.

Han spurte om nr da jeg hadde kledd på meg kåpen og skoene og var på vei ut døra - så han var vel forsåvidt så godt som kvitt meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke har tatt kontakt er vel svar nok ?

Jeg ville tatt kontakt samme dag hvis jeg ønsket noe mere. Men kan være at han sender melding neste gang han vil ha sex med deg.

Men i utgangspunktet så er det vel en ONS det,en ting man gjør en gang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Erfaren mann

Han spurte om nummeret ditt fordi han har tenkt til å ringe deg opp en lørdagskveld han ikke har fått noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Han spurte om nummeret ditt fordi han har tenkt til å ringe deg opp en lørdagskveld han ikke har fått noe annet.

Slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer ikke, jeg fikk å et telefonnr. av en fyr jeg tok med meg hjem, og jeg ringte en uke etterpå, han lurte fælt på hvorfor jeg ikke ville ha tlf nr til å begynne med, jeg sa det var opp til han om han ville gi det bort.

Men har vært borti fyrer som bare har gitt det til meg, jeg har ringt og de hørtes avvisende ut.

SÅ bare skriv en tekstmelding først da vel! ikke noe å tape på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke meningen å spore av tråden helt,men det er lite nødvendig å lage helt ny tråd om nesten det samme.

jeg møtte en fyr på lørdag.vi rota litt.og vi sa hade etter en heftig diskusjon.og dro hjem hvert til vårt.

dagen etter våkna jeg av at jeg fikk melding av han.

men han virker så lite interressert i å snakke med meg.hvorfor i huleste sende en melding da?jeg hadde ikke nr hans så jeg hadde ikke tatt kontakt med han.og det hører med til historien at han fikk nr mitt før vi rota,og ikke pga av at vi rota eller likte hverandre.men fordi han skulle lære meg noe...

Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre etter telefonnummer kan ofte være en høflighetsgreie, som de andre over her nevner.

Min erfaring er at jeg spør om tlf.nr. som en høflighetsgreie, for deretter å bruke dagen på å "kjenne litt" på det som har skjedd. Etter at alkoholen begynner å bevege seg ut av kroppen, merker jeg om jeg har lyst til å se den andre personen igjen eller ikke.

Til TS: Jeg tipper at han etter ganske mye junk-food og cola den dagen, fant det best å la deg være det du var i utgangspunktet: en ONS.

Når det er sagt, har jeg også opplevd å møte ONS tilfeldig igjen, og etter det har tatt opp kontakten og begynt å date. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har fortalt at han pleide å gi bort tlf nr for å være høflig. Hvis han fikk en melding svarte han høflig men reservert og tok ikke mer kontakt. Tror det er vanlig praksis. Han vil liksom ikke fremstå som en drittsekk som har utnyttet deg. Tror ikke han er interessert. Kanskje han har dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...