Gå til innhold

Gjest_utlogga

Anbefalte innlegg

Gjest Problemer med tulleringing
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av tjueåra og har problemer med en utenlandsk gutt som driver og tulleringer. Alltid med skjult ID of course. Jeg har snakket med ham en gang og alt han kom med var et eneste surr. Han er neppe seriøs.

Han ringer flere ganger i uka og jeg syns det er ganske ubehagelig. Snakker blant annet om at vi har hatt sex og liknende. Jeg tror han kjenner til en gammel ex av meg.

Noen som vet hvordan jeg kan få ham til å stoppe? Det er vel umulig å anmelde noen som tulleringer med skjult nr? Eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sille_*
Skrevet

Om jeg hadde vært deg så ville jeg nok ha tatt kontakt med politiet, så kan de anbefale deg videre hva du burde gjøre. Det er mange sykinger på denne jorden, og man vet ikke helt hva den enkelte er i stand til å gjøre. At han ringer deg flere ganger i uken, er et problem, det ville iallefall jeg ha følt. Og til ditt spm, du kan anmelde ham. Du kan igrunn anmelde hva du vil i norge, men det er ikke dermed sagt at de vil følge opp saken. Men fortsetter plageren din, så må de gjøre det. Jeg hadde ikke turt å prøve å stoppe han selv, få heller litt hjelp med dette. Politiet har også erfaring med slike ting, så de burde vite hva de anbefaler

Skrevet
Jeg er i begynnelsen av tjueåra og har problemer med en utenlandsk gutt som driver og tulleringer. Alltid med skjult ID of course. Jeg har snakket med ham en gang og alt han kom med var et eneste surr. Han er neppe seriøs.

Han ringer flere ganger i uka og jeg syns det er ganske ubehagelig. Snakker blant annet om at vi har hatt sex og liknende. Jeg tror han kjenner til en gammel ex av meg.

Noen som vet hvordan jeg kan få ham til å stoppe? Det er vel umulig å anmelde noen som tulleringer med skjult nr? Eller?

Det er ikke umulig, telefonselskapet ditt kan finne ut av hvem det er som ringer etter henvendelse fra politiet.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må ALDRI svare på telefonen når han ringer. Ikke om han skriver sure,sinte meldinger. Negativ oppmerksomhet er også oppmerksomhet vet du..Det beste er total stillhet fra deg, for da vil han sannsynligvis gå lei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...