Gjest Datatrøbbel Skrevet 7. oktober 2007 #1 Del Skrevet 7. oktober 2007 Datamaskinen vil plutselig ikke starte opp ordentlig. Når jeg slår den på kommer den bare til en svart side med wondows logoen og der blir den stående. Kommer aldri lengre! Har ikke råd til å levere dataen til reprasjon for øyeblikket. Så er det noen som vet hvordan jeg kan restarte dataen når den har hengt seg opp. Er det noen cd'r som jeg kan bruke som restarter dataen. Jeg får ikke lokalisert problemet når jeg ikke kommer inn på dataen??? Vet eller ikke hva som man gjør i sånne øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Del Skrevet 7. oktober 2007 Får du startet den i sikkerhetsmodus ? Det er en av F1+2+3+4+5+6+7+8+9 tastene + noen andre taster (?) du må trykke på før selve windows starter . Det står på skjermen hva du må trykke på en kort stund før windows starter . Du kan legge inn operativsystemet på nytt uten at windows er startet , men du mister alle filer etc hvis du ikke går inn og lagrer det du vil lagre før du reinstallerer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Datatrøbbel Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar. Jeg skal prøve det og se om jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får du startet den i sikkerhetsmodus ? Det er en av F1+2+3+4+5+6+7+8+9 tastene + noen andre taster (?) du må trykke på før selve windows starter . Det står på skjermen hva du må trykke på en kort stund før windows starter . F8. Det er bare å hamre løs med ca 2sek mellomrom, fra starten der hvor det begynner å komme tekst frem på skjermen. Det øverste valget pleier å være en safe bet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå