Gjest Vampyra Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hva skal man legge det inn som? Jeg har gått opp på en høy topp og ned igjen, totalt 2 timers tur på knotete skogsstier (rask gange). Teller dette som orientering eller rask gange? Jeg får det ikke til å stemme at jeg har forbrent så mye som 1400 kcal på to timer nemlig... Er rask gange mer passende kanskje? (ca 700 kcal)
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg synes rask gange høres mer riktig ut. Ved orientering løper man jo for harde livet, noe du normalt sett ikke gjør på en skogstur.
Gjest Vampyra Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det var det jeg også tenkte... Vektklubb pleier å være flinke til å gi ulike nivåer av treningen, men på orienteringen var det ingen valg. Man kan jo orientere i gangfart også...
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det var det jeg også tenkte... Vektklubb pleier å være flinke til å gi ulike nivåer av treningen, men på orienteringen var det ingen valg. Man kan jo orientere i gangfart også... Jo, men da kalles det vel turorientering? I hvertfall het det det den gangen i verden hvor jeg prøvde meg på noe slikt.
Gjest Vampyra Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 ja det kan hende! Men det er dessverre ikke et alternativ... Men da blir det gå med høy intensitet som blir mest riktig tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå