Gå til innhold

Ferie i Danmark for 2 gode venninner

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg

Jeg og en venninne funderer på om vi skal reise til Danmark i sommerferien i noen uker.

Og jeg har trålet nettet etter informasjon, men har ikke hatt så mye hell.

Det jeg er ute etter er en oversikt over overnattingssteder, og priser, eller helst hvis noen av dere har noen tips over gode overnattingssteder.

Kanskje et sted der dere har vært selv?

Rimelig hoteller eller koselig B&B. Noe i den dur.

Jeg har vært å lånt reisehåndbøker, men de blir jo gjerne noen år gamle, og jeg synes det er litt tryggere å høre fra folk som har vært der.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frigg

Utgangspunkt blir antageligvis København.

Det er mest sannsynlig at vi kjører selv, så vi er interessert i koselige kroer, og vakre strender.

Vi skal vel prøve å komme oss litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale at dere tar en tur til Fyn, som nok er et av de fineste områdene av Danmark. Ta en tur innom Odense og ta deretter turen til Sydfyn, og besøk en eller flere av de små øyene, som f.eks. Langeland, Ærø og Tåsinge. Se linker. Spesielt Tåsingen er helt fantastisk, lei sykler, ta med matkurv og nyt livet!

http://www.novasol.dk/web/info.nsf/all/5EB...5E?OpenDocument

www.aeroe.dk

http://langeland-info.dk/default.asp?side=turisme

Hvis dere har mange penger vil jeg anbefale lunch, middag og/eller overnatning på Falsled Kro, Millinge, Fyn. Jeg var der i julen, og det var utrolig flott! La dere ikke lure av uttrykket Kro, de har en av Danmarks beste kjøkken.

Bare et par ideer, si ifra hvis du vil ha flere!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...