Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvor sterk er det egentlig vanlig at ei jente i 20-årene skal være? Er det normalt at de skal være sterkere enn gutter på under 15, eller er de så svake at man kan "blåse de over ende"? Menn er jo som regel sterkere, men hvor mye er normalt. Er du som jente sterk?
Solskinnsbolla Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg er 177 høy og bredskuldra. uansett hvor veltrent jeg er så forblir jeg svakere enn gutta- jeg blir lett snødynket, tatt i håndbak etc... men jeg er jo fit og utholdende så jeg er sterk på feks fjellturer, flink til å løfte og bære ting - så det er jo ulikt. nå er jo ikke jenter vant til å baskes og kanskje slåss/lekesloss sånn som gutter er mer vant til- og det betyr at man kanskje er svakere enn man tror fordi man veit ikke hva man er god for.
Gjest =tentacle= Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor spør du? Har du tenkt å ta noen?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor spør du? Har du tenkt å ta noen? Nei, er bare nysgjerrig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå