Gjest Julegavegjesten Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Nå har jeg igjen begynt å tenke på årets julegaver, og siden vi har mange unge gutter og jenter (i alderen 13-18) som vi skal kjøpe julegaver til trenger jeg råd fra dere her inne på forumet!! Dette er den aldersgruppen jeg synes det er vanskeligst å kjøpe gaver til, men i år hadde jeg tenkt å satse litt på kropp og velvære når jeg handler. I og med at noen er nærmere enn andre vil jo prisen variere litt, men regner med at jeg satser på eau de toilette til noen, mens kremer etc til andre. I den forbindelse lurte jeg på om noen av dere vet om dufter (både til gutter og jenter) som er litt ungdommelige i lukt. Kanskje noen anbefalinger dere har personlig, eller at dere har lest i magasiner. Jeg har letet etter anbefalinger på nettet, men klarer ikke å finne. Moro hvis noen av dere vet om andre produkter/ideer jeg kan satse på. Er ikke så opptatt av pris, dersom jeg får noen tips så kan jeg selv finne ut av pris etc. Håper noen her inne har tips, synes det er så vanskelig å gå i butikken selv å lukte, for jeg ender opp med dufter jeg tror ville passet meg eller min mann
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Til jenter ville jeg kjøpt sminkesett, f.eks. Clinique MakeUp Set - Lip & Eye MakeUp Palette på www.strawberrynet.com til ca. 184 kr eller disse gavesettene som Body shop ofte setter sammen. Body butter, scrub eller hva det er i de (det varierer vel) og nesten uansett hva du kjøper kan det alltid være moro med vareprøver på produkter. Bare å stikke innom et parfymeri eller noe å høre.
Rexina Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 På strawberrynet.com er det mange søte gavesett på kremer, renseprodukter, kroppsprodukter og parfymer til en rimelig pris. Jeg er selv 19 år og elsker Clinique i hvert fall. Synes de har gode og billige produkter og alt til huden er parfymefritt (untatt parfyme da selvfølgelig) I tillegg betaler strawberrynet tilbake tollpengene for varer over 200 kr. Under 200 koster det ikke noe i toll.
Gjest Julegavegjesten Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for svar Har vært inne å sjekket på strawberrynet nå på clinique-produktene. Har brukt edel fra clinique selv og har vært fornøyd (bortsett fra mascaraen). Body Shop sine gavepakninger har jeg også tenkt på! Lurer litt på om hvordan prisene på strawberrynet er i forhold til taxfree, da jeg skal utenlands to ganger før jul.
Gjest Julegavegjesten Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Har brukt edel fra clinique selv og har vært fornøyd (bortsett fra mascaraen). en del... ikke "edel"
estrella Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg liker Paris Hilton sin parfyme.. Og en til som er ganske ny, som jeg ikke husker hva heter ..men den skal jeg kjøpe selv, så kan si hva den heter når jeg har gjort det! Clinique og Kanebo liker jeg veldig godt. Hvis noen av jentene sliter med allergi eller kviser så kan du kjøpe sminke som er bra for huden.. Jeg tåler omtrent ingenting til huden min, så sminke uten mye piss går fint, altså clinique og kanebo funker fint hos meg. The Body Shop har også en del sminke for de som omtrent ikke tåler noen ting(slik som meg). Renseserier! Hvis du skal kjøpe gode så er de dyre, og sikkert en fin gave å få.. Jeg har aldri råd til gode renseserier, ender opp med nivea young serien De jeg brukte når jeg gikk til hudpleier kostet så sykt mye..pluss jeg ble ikke bedre, så sluttet med de Gavekort hos en hudpleier? Dødsherlig:-D
Glynis Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 I den forbindelse lurte jeg på om noen av dere vet om dufter (både til gutter og jenter) som er litt ungdommelige i lukt. Kanskje noen anbefalinger dere har personlig, eller at dere har lest i magasiner. Jeg har letet etter anbefalinger på nettet, men klarer ikke å finne. Til en jente ville jeg gitt enten Laura eller Stella-parfyme. Ellers er øyenskyggesett med god kvalitet alltid gøy å prøve seg litt med som tenåring. Vær forsiktig med for sterke farger!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 laura er ikke god :O kjøpte den da jeg var 14 eller noe, har aldri brukt den for den lukter jo dame er 17 nå ;p
Gjest Julegavegjesten Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Supert med alle tilbakemeldingene... Setter stoooor pris på dem, og det kommer til å gjøre min shopping enklere for nå kan jeg snevre inn letingen til tips jeg har fått her (hos "sakkyndige")! Fortsatt ingen som har noe tips til gutter? Tenker da mest på eau de toilette og/eller deo. Tror ikke guttene her i slekta gidder å bruke så mye tid med kremer og renseprodukter!?! Og ingen som vet noe om prisnivå på taxfree i forhold til strawberrynet? Skal sjekke litt selv også da, på en side som heter dutyfree, men hvis noen har svaret allerede ville det ha hjulpet...
Sjokoladebiten Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Lacoste og Hugo Boss er ganske safe å kjøpe til gutter;) Begge to har også gode deodoranter i tillegg til parfyme.
Rexina Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Helt enig med Hugo Boss til gutter. Parfymen "Elements Aqua" er døds deilig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå