Gå til innhold

The Body Shop Seaweed-serie for normal/kombinasjonshud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte renselotion, dagkrem og nattserum fra The Body Shop i går. (Seaweed for normal/kombinasjonshud.)

Er det noen her inne som har brukt/bruker dette? Hva er i så fall erfaringene?

Synes prisene var ok i forhold til andre ting jeg har prøvd tidligere. Og så liker jeg kosmetikk fra The Body Shop, rent generelt. Det lukter ofte veldig godt, og er ikke testet på dyr.

(Jepp, har rabattkort. :ler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker rensegele og ansiktsvann i denne serien og er godt fornøyd. Bruker også dagkremen av og til, men føler den gir for lite fuktighet.

• 1 år senere...
Skrevet
Jeg kjøpte renselotion, dagkrem og nattserum fra The Body Shop i går. (Seaweed for normal/kombinasjonshud.)

Er det noen her inne som har brukt/bruker dette? Hva er i så fall erfaringene?

Synes prisene var ok i forhold til andre ting jeg har prøvd tidligere. Og så liker jeg kosmetikk fra The Body Shop, rent generelt. Det lukter ofte veldig godt, og er ikke testet på dyr.

(Jepp, har rabattkort. :ler:)

Jeg har hittil prøvd ut dag-lotionen og peelingen i denne serien.

De lukter veldig godt, men peelingen er nok litt vel grov for min hud. Blir ofte tørr i pannen/på nesen etterpå. Lotionen var nok et bomkjøp nå på vinteren, skal prøve den ut til våren! Og heller kjøpe en litt fetere krem.

Skrevet
Jeg har hittil prøvd ut dag-lotionen og peelingen i denne serien.

De lukter veldig godt, men peelingen er nok litt vel grov for min hud. Blir ofte tørr i pannen/på nesen etterpå. Lotionen var nok et bomkjøp nå på vinteren, skal prøve den ut til våren! Og heller kjøpe en litt fetere krem.

Jeg synes også at peelingen er for grov! Nesten vondt å skulle ha den i ansiktet! Jeg anbefaler heller body shops vitamin e peeling. Kan hende du synes den er litt i skånsomste laget, men det er bedre enn en for grov peeling!

Skrevet
Jeg synes også at peelingen er for grov! Nesten vondt å skulle ha den i ansiktet! Jeg anbefaler heller body shops vitamin e peeling. Kan hende du synes den er litt i skånsomste laget, men det er bedre enn en for grov peeling!

Har prøvd rensemelken, tonicen og hudkremen. god rensemelk og tonic:) lukter veldig herlig og holder huden okei ren. for min del likte jeg ikke hudkremen, nettop fordi denne var altfor "vannete" eller tynn. passer best for de som har veldig fet hud i hele ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...