Fakse Skrevet 31. oktober 2007 #21 Del Skrevet 31. oktober 2007 Om man ikke er så sterk kan det være lurt å ha et jernrør i passe dimensjon i bilen sammen med hjulkrysset. Da kan man tre røret inn på den ene "pinnen" på krysste, og bruke den som vektstang. Om nødvendig kan man også bruke foten som vekt. Greit både for å få av og på dekk forsvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 31. oktober 2007 #22 Del Skrevet 31. oktober 2007 #skriver opp gode råd og pugger "hjultvinge"# Håper jeg noen gang slipper å stille meg i veikanten med refleks på trusa. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 31. oktober 2007 #23 Del Skrevet 31. oktober 2007 På mitt verksted skur de boltene så innmari fast med maskin, og så skal liksom lille meg skru de opp en gang det gjelder. :klø: Det ene året, etter at hjulene var skiftet på verksted var det letteste året for oss.. De satt ganske løst (vi slapp og sparke og hoppe får og få løs skruene).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 1. november 2007 #24 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fant ut hva den fancy maskinen til verkstedene heter, trengte jo bare å tenke litt, så det er altså en muttertrekker, går på trykkluft og fy som boltene sitter hvis en ikke er forsiktig. Endret 1. november 2007 av _Leela_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. november 2007 #25 Del Skrevet 1. november 2007 Her i huset har me muttertrekker på trykkluft og dekkskifte går som ein leik Guri, skal si dere har utstyret iorden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå