Rosenrød Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg trenger ny mascara og synes alltid det er kjekt å prøve noe nytt. Er lenge siden jeg hadde en av Lancome sine, og lurer derfor på om jeg skal teste ut en av de. Men hvilken? Flextencil Hypnose L`extreme Virtuose Noen som kan anbefale det ene eller andre? Jeg har ganske lange vipper fra før og det jeg haaater er hvis mascaraen gjør at de klistrer seg sammen...
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Har prøvd alle ,og synes virtuose er best. klistrer ikke ,ikke drysser,kan gråte en skvett og.minner om kanebo 38.
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Smak og behag spiller nok størst rolle. Selv fikk jeg en prøve på Virtuose, og syntes den var helt umulig tørr, og smuldret av vippene etter en stund. Derimot er jeg veldig glad i Hypnose og L'Extreme, hvor sistnevnte først og fremst gir lengde.
Rexina Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Har prøvd de tre øverste og likte Flextencils og Hypnose best. Den førstnevnte gir veldig fin lengde og bøy og litt volum og den andre gir nydelig volum, men litt mindre lengde. Ingen av de drysser og vippene blir fint separert:)
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger! Forresten, er det en av disse som har en spesiell børste som krever en spesiell påføringsteknikk?
Rexina Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke av de jeg har prøvd i alle fall. Tror du sikter til den andre som er ganske ny. Den har to hoder og heter Cils Design Pro.
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger! Forresten, er det en av disse som har en spesiell børste som krever en spesiell påføringsteknikk? Virtuose har en ganske stor, buet børste.
Gjest nextlife Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg trenger ny mascara og synes alltid det er kjekt å prøve noe nytt. Er lenge siden jeg hadde en av Lancome sine, og lurer derfor på om jeg skal teste ut en av de. Men hvilken? Flextencil Hypnose L`extreme Virtuose Noen som kan anbefale det ene eller andre? Jeg har ganske lange vipper fra før og det jeg haaater er hvis mascaraen gjør at de klistrer seg sammen... Hypnose er min store favortitt, ingen over ingen ved siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå