Titti72 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tar av meg hatten for deg. Jeg har sittet her søvnløs og kjedet meg og lest ALT omtrent. og jeg tar meg i å nikke til alle dine bidrag. Du må være KG's beste menneske! Jeg kjenner at jeg nesten, bare nesten, blir stume av din erfaring og dine opplevelser (har alltid fulgt med på deg). Du kan være stolt av deg selv, og dine barn. Alle 3!!! Nå kommer jeg ut av "skapet" for å si at jeg beundrer din visdom og manglende fordømmelse av mennesker og deres skjebne. Du er et godt og stort menneske. Skulle ønske at vi hadde flere som deg her. Og hvis noen tror jeg er dopa, så nei. Jeg sliter med søvnproblemer bare. Det jeg skriver er noe jeg har tenkt hver gang jeg leser Mysans innlegg. Yme, du har en flott mor. Verdsett henne!!
mysan Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Næmen, nå ble jeg nesten helt flau her jeg sitter. Tuusen tuuusen takk, Titti - så utrolig hyggelig av deg
Gjest Silmarill Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Men uansett så er det sant *tar av meg hatten smiley*
mysan Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det er så hyggelig å lese, for jeg føler meg skikkelig bitchy til tider. Da er jeg vel ikke så ille da Takker og bukker og neier og danser
Gjest Jenna88 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Sier meg enig i dette. Var innom dagboken til Mysan her en dag, og hun virker som en meget reflektert og oppegående dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå