Gjest su querida Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken sang er det i den reklamen? Digger den.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Er ikke det den sex,bomb, sex bomb med Tom Jones?
Mischa Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 men det høres ikke helt ut som den heller - får det ikke til å stemme med teksen hvertfall :klø:
Gjest su querida Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, den er det definitivt ikke. Er det flere reklamer? Den jeg snakker om er den hvor han gutten spiller musikk hver gang han åpner kjeften.
Gjest Dafunk Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe.. hører han synger sex toy, sex toy, let me be your loverboy har prøvd å googla det, men finner ingenting
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Hvilken sang er det i den reklamen? Digger den.
FantasDick Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jaa! Den sangen er så kul!! Har spurt flere steder, men ingen som vet hva den heter. Jeg bare må ha den!
Gjest Gjest_Tommy_* Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Hei! Det er en svensk kar som heter Magnus Frykberg som har laget sangen på oppdrag fra Solo. Den er ikke gitt ut ennå. Sendte en mail til musikeren og han svarte at det foreløpig bare var laget en versjon på kun 1 1/2 min lang men at den kankje skulle gis ut. Som dere sikkert skjønner har jeg lett etter denne sangen selv :-) Konge låt!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Hei! Det er en svensk kar som heter Magnus Frykberg som har laget sangen på oppdrag fra Solo. Den er ikke gitt ut ennå. Sendte en mail til musikeren og han svarte at det foreløpig bare var laget en versjon på kun 1 1/2 min lang men at den kankje skulle gis ut. Som dere sikkert skjønner har jeg lett etter denne sangen selv :-) Konge låt! Legg ut mailadressen hans så vi kan oppmuntre han og få fortgang på utgivelsen! Denne må ut, tenk bare så kult å ha den som ringetone!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Etter å ha mailet solo om denne sangen har de nå lagt den ut for nedlasting på solo.no. Sangen har som jeg kan se to forskjellige navn: ''sex dove'' og "Ufrivillig sang"
Gjest Dj Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Nå er sangen tilgjengelig på solo.no som ringetone og MP3!
Gjest Cornay Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 sangen heter Sex Dove finnes på www.solo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå