Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #21 Skrevet 13. oktober 2007 Litt overdrevet å lage en debatt ut av dette vel ? Det kommer kanskje en bitte liten dråpe blank væske ut av penis, omtrent som saltvann. Big deal.... En bitte liten dråpe???? Min mann blir så våt at boxeren blir ubrukelig etterpå.
Ninakanin Skrevet 13. oktober 2007 #22 Skrevet 13. oktober 2007 Nå ble jeg kvalm. Precum? Blæææ, må det være et navn på alt.. Nå kommer jeg til å tenke på det neste gang.. du? det virker ikke som du gleder deg så veldig til dette. kanskje du skulle begynne med å bli komfortabel med penis og ansikt i samme område før du hiver deg utpå en full blowjob? det er kjempetrist for kjæresten din når ansiktet ditt røper at du gleder deg til det er over. da er det bedre du kysser litt og gjerne masserer litt med myke fingre og spytt, og så heller gjøre det gradvis til du har kommet forbi følelsen av at penis er æsebæsj gøy for deg, gøy for ham!
Ninakanin Skrevet 13. oktober 2007 #23 Skrevet 13. oktober 2007 du? det virker ikke som du gleder deg så veldig til dette. kanskje du skulle begynne med å bli komfortabel med penis og ansikt i samme område før du hiver deg utpå en full blowjob? det er kjempetrist for kjæresten din når ansiktet ditt røper at du gleder deg til det er over. da er det bedre du kysser litt og gjerne masserer litt med myke fingre og spytt, og så heller gjøre det gradvis til du har kommet forbi følelsen av at penis er æsebæsj gøy for deg, gøy for ham! altså, gradvis over flere runder med sex, kanskje over flere mnd ikke ta hele showet på en kveld liksom!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #24 Skrevet 13. oktober 2007 Er det ikke deilig for dere kvinner å se at mannen er kåt på dere?? En mann som er våt i tuppen er jo et tegn på at han er kåt på dere.
Gummiloppa Skrevet 13. oktober 2007 #25 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er det ikke deilig for dere kvinner å se at mannen er kåt på dere?? En mann som er våt i tuppen er jo et tegn på at han er kåt på dere. Som sagt, jeg elsker det. Liker veldig godt å se at den jeg deler seng med har en stor våt flekk på boxeren Pluss at det er så godt å ta på! Jo mer væske som kommer ut, desto bedre er min mening Endret 13. oktober 2007 av Tillepike
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå