Infinity Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syns at Benedicte ble så fin på håret etter hun klippet seg, og jeg kunne godt tenkt meg samme frisyre. MEN... Jeg finner selfølgeligt ikke noe bilde av henne.. Er det noen som vet om en link, eller hvordan jeg best beskriver den frisyren til en frisør ?
*Enigma* Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syns at Benedicte ble så fin på håret etter hun klippet seg, og jeg kunne godt tenkt meg samme frisyre. MEN... Jeg finner selfølgeligt ikke noe bilde av henne.. Er det noen som vet om en link, eller hvordan jeg best beskriver den frisyren til en frisør ? http://www.side2.no/aktuelt/article1373458.ece Her finner du bilder fra Idol i går og det er en del bilder av Benedicte Adrian der.
Skybertine Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syns at Benedicte ble så fin på håret etter hun klippet seg, og jeg kunne godt tenkt meg samme frisyre. MEN... Jeg finner selfølgeligt ikke noe bilde av henne.. Er det noen som vet om en link, eller hvordan jeg best beskriver den frisyren til en frisør ? Ser du har fått det du trengte, skulle bare si meg enig. hun var kjempe fin! Både klipp og farge..
Betsy Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns at Benedicte ble så fin på håret etter hun klippet seg, og jeg kunne godt tenkt meg samme frisyre. MEN... Jeg finner selfølgeligt ikke noe bilde av henne.. Er det noen som vet om en link, eller hvordan jeg best beskriver den frisyren til en frisør ? Samme synes jeg! Hun ble superfin! Faktisk heldigste frisyreforanderingen jeg har sett på lenge. Har også lyst til å gå til frisøren og be om å få maken til hennes sveis. Hadde forøvrig aldri trodd jeg skulle herme etter henne... Nå gjenstår det bare og se om jeg tørr!
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Joda, hun var fin, men ikke enig i at det var finere slikt enn langt. Synes egentlig aldri man blir for gammel til langt hår, eller vokser fra det lange håret som en over skrev
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Joda, hun var fin, men ikke enig i at det var finere slikt enn langt. Synes egentlig aldri man blir for gammel til langt hår, eller vokser fra det lange håret som en over skrev Jo, det blir man. Den dagen håret ikke ser like tykt ut lenger og ikke like "livlig" bør man klippe seg i en litt kortere, tøffere frisyre istedet for å holde fast ved "ugjentelooken". Syns jeg da..
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Elbereth Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Er enig i at langt hår må man kunne ha uansett alder. Men den nye frisyren til Benedicte Adrian kledde henne veldig godt og mye bedre enn den hun hadde før. Hun ble skikkelig fresh og kul.
Gjest Tulipa Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Joda, hun var fin, men ikke enig i at det var finere slikt enn langt. Synes egentlig aldri man blir for gammel til langt hår, eller vokser fra det lange håret som en over skrev Nei - det er feil. Man kler ikke langt hår når man blir eldre .. Eller dvs - noen få kler det - men ikke de som lar håret henge rett ned - det krever et spesielt ansikt og det krever at man setter opp håret eller fletter det. Langt hår som henger rett ned på godt voksne kvinner er svært lite flatterende og det får de til å se langt, langt eldre ut. Har sett kvinner som klipper seg og ser 10 år yngre ut og mye, mye freshere ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå