Glynis Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har aldri smakt eller laget noe som helst som ligner på curry. Jeg vet ikke hva som må til for å definere noe som curry, men i morgen skal jeg i hvert fall lage middag som inneholder rød currypaste og kokosmelk. Hva av dette 'kan' jeg ha oppi? Her er det som er i hus (visse ting utelatt!): - brokkoli - blomkål - kikerter - kidneybønner - fullkornsris - bulgur - grønne linser - spinat - rød og grønn paprika - rødløk - tomater - squash - chili
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Du kan faktisk ha alt av det du har oppi.
Tabris Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Godt mulig at det er mer som passer enn jeg først tenker, men jeg ville hatt med: - kidneybønner - fullkornsris - rød og grønn paprika - rødløk - squash - chili
Glynis Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Du kan faktisk ha alt av det du har oppi. Det er det fineste noen har sagt til meg i hele dag.
Glynis Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hva med purre? Det glemte jeg å skrive. Jeg har en purre som helst bør brukes opp i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå