Nerdemamma Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ja nå er det min tur! Var på ferie i Berlin med Samboer, og ble fridd til i fontene parken! Hurra! Men så kommer det vanskelige! Jeg vet ikke hvor man skal begynne nå jeg. Har noen linker til de gode sidene på nettet med tips? Og har noen linker til eksempel hjemmesiden for bryllups par? Vi vil nemlig lage en hjemmeside, men vil også se noen eksempler. Jeg er en tomsing med søkefunksjoner og får aldri funnet det jeg søker etter, så jeg regner med en haug med folk vil hetse meg for å be om linker, men bring it on! Jeg er så happy nå at jeg kunne egentlig ikke brydd meg :D Tusen takk på forskudd for hjelp!
Anea Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer så mye Atomica, og velkommen. Er ganske fersk her selv, men tror jeg kommer til å ha gooood nytte av bryllupsforumet i månedene fremover. Vi startet i med å finne dato og bestille lokaler for vigsel/fest (skal vies av Humant Etisk Forbund). Tror det er lurt, særlig hvis dere ønsker en bestemt kirke eller et spesielt lokale. De beste alternativene går gjerne først, og utifra hva jeg har forstått er mange veldig tidlig ute. Linker du kan kikke på er f.eks. dittbryllup.no bryllupsweb.no Av utenlandske har jeg tittet innom weddingchannel.com theknot.com De utenlandske må du registrere deg på for å få noe særlig nytte av, men det er gratis, og jeg syns det var morro å kikke rundt innpå dem. Tror du kan lage hjemmeside på bryllupsweb, og også se andre sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå