Gjest chilla Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Skjørt eller jeans? Stiletter eller joggesko? Hvordan kler DU deg opp til en "festlig aften"?
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Jeg har alltid støvletter. Høye eller lave. Svarte, farget eller lyse. Høye hæler! Pleier også alltid å bruke skjørt ute. Som regel, iallefall. Liker best korte skjørt i de fleste varianter, eller lange med høy splitt. (Nei - miniskjørt kombineres ikke med særdeles dristige topper...)
starie Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Jeg bruker som regel sorte, fine klær. Ikke at jeg pynter meg veldig, men jeg ser da bedre ut enn til hverdags :D
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Noenlunde det samme som til vanlig, men kler meg ubevisst litt mer typete. Bruker lave sko, har ryggskade som gjør høye hæler til en smertefull affære. Kler også godt på meg, unngår vesker og slikt som kan bli stjålet. Det viktigste er dog - sexy, men MED klær på. *hater bimboer som går halvnakne midt på vinteren*
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Veldig god regel Tristessa - "sexy, men med klær på".
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2003 #6 Skrevet 6. april 2003 Tro meg, det er en kjemperegel. ta deg en tur i Stavanger sentrum fredag/lørdan natt, og du forstår hva jeg mener. Det er ikke kult å vise skummetmelkshvit hud ved kun å gå i miniskjørt og tubetopp midt på natten i stiv kuling og ca. 0 grader. Oppmerksomheten en får da er enten fra kåte griser eller natteravnene som kommer ilende til med pledd.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #7 Skrevet 6. april 2003 Jeg er enig i det at det å gå lettkledd midt på vinteren er litt drøyt, men det å kle seg i utringning og korte armer på våren/sommeren ser jeg ingeniting galt i Jeg liker å kle meg sexy, men ikke billig. Sexy med stil er mitt "slag ord". Men om vinteren tar jeg gjerne en fin genser på meg Liker å gå i topper av alle slag og gjerne skjørt, men går nok mest i bukser når jeg går ut (hater å fryse)
Skusla Skrevet 6. april 2003 #8 Skrevet 6. april 2003 Brrrrr.... hørtes utrolig kaldt ut....... Her er også nok av slike... Som knapt har på seg klær midt på natta, i regn og vind.... Brrrrrr, sier jeg... Jeg har som oftest på meg enten svart bukse eller dongeri.. ( av og til skjørt men føler meg best med bukse.) Og en kul topp til.. Sexy, med klær var ett godt uttrykk- Kan godt gå med en topp som er passe utringet, men ikke så utringet at det er fare for at puppene faller ut.... :D DET blir for slitsomt... Har alltid på meg høyhelte sko. Enten om det er støveletter eller annet.. Er såpass lita at jeg føler meg best med slike. Stæsjer meg fint opp før en tur på byen...... Har ALLTID på meg en varm jakke til, for jeg hate å fryse på vei hjem.....
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #9 Skrevet 6. april 2003 Tristessa, jeg kan nok være ganske dum når det gjelder klær på vinteren selv, siden jeg hater å pakke på meg masse stæsj - så jeg til slutt føler meg som en eskimo. Men en ordentlig kåpe har jeg selvsagt. Bare ikke tykke strømpebukser og fornuftige sko... Men, poenget er at det er ganske viktig å definere "sexy" litt for seg selv. Lite klær/bar hud er ikke automatisk lik sexy... Jeg pleier å gå etter regelen; lite nede = mye oppe - og omvendt. Altså ikke miniskjørt og dypt utringet topp samtidig, f.eks. Det pleier bare å bli for mye, og ser kun "løst" ut.
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #10 Skrevet 6. april 2003 Prøver å variere litt, slik at jeg ikke alltid har samme stil når jeg går på byen. Noen ganger bruker jeg skjørt (sort og nesten knelangt), og en tøff topp til, + støvletter. Andre ganger bruker jeg bukse (dongeri eller sort bukse i vanlig stoff) og en topp eller jumper til. Er veldig glad i de toppene som skal knytes i nakken og med bar rygg. En ting jeg ikke klarer, er å bruke genser når jeg er ute på byen. Det blir altfor varmt!
Gjest Étoile Skrevet 6. april 2003 #11 Skrevet 6. april 2003 Pleier stort sett å bruke sko med litt hæl når jeg skal ut, gjerne støvletter. Som oftest går jeg i jeans eller andre bukser og en kul topp, noen ganger bruker jeg skjørt. Bruker ALLTID sinnsykt lang tid på badet når jeg skal ut (kjæresten blir sprø av akkurat det... ) liker å gjøre noe tøft med håret, fx sette det opp litt "rufsete" og sminker meg mer enn til hverdags.
Piglet Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 Har alltid på meg buske, føler meg mest vel da. Litt kule ola bukser eller svarte "pen" bukser". Ellers har jeg på meg høyhelte støvletter, vanligvis, eller noe annet med høy hel. Ellers har jeg på meg en topp av et eller annet slag, gjerne litt sexy og utringet. Håret gjør jeg litt mere ut av enn vanlig, det samme gjelder sminke. Har gjerne litt tunge, smokey øyne og naturelig munn. Og nå som det er kaldt om natten pleier jeg å ha på en genser, som jeg tar av når jeg kommer frem. Det var når jeg skal på byen, hvis jeg skal på en eller annen fest (bryllup e.l.) går jeg gjerne i kjole og små, nette sko eller sandaler. Piglet
Transe Skrevet 6. april 2003 #14 Skrevet 6. april 2003 Aller helst bruker jeg kjole, men også skjørt. Har selvsagt kåpe om vinteren. Bukse bruker jeg bare på arbeid og når det skikkeleg kaldt.
Gjest Scarlet Skrevet 7. april 2003 #15 Skrevet 7. april 2003 Jeg pleier ikke å stase meg så veldig opp når jeg skal ut på byen egentlig. Men det går som regel i lakk og lær, metal-band-t-skjorter/gensere etc.
aline Skrevet 7. april 2003 #16 Skrevet 7. april 2003 stort sett i lang, vid bukse og en artig eller tøff overdel som IKKE er varm!! bruker nesten alltid dancesneakers på beina, eller boots! (går stort sett alltid ut for å danse, og kler meg derfor slik at jeg kan danse mest mulig uten såre bein eller klissvåte klær...)
Gjest Diva Skrevet 7. april 2003 #17 Skrevet 7. april 2003 Helst i kjole / skjørt som ikke er for pyntet og en stilig topp til hvis jeg har skjørt. Farge : Burgunder, sort eller beige. Kanskje grå ? Støveletter med halvhøy hel og som går opp til under knærne er et must. Bruker til en forandring av og til bukse og da med en fjong topp til og oppsatt hår,- gjerne med blomster, og litt mer fancy smykker enn til vanlig. Diva 8)
Ionaa Skrevet 18. april 2003 #18 Skrevet 18. april 2003 Varierer litt med humøret. Enten setter jeg opp håret eller så lager jeg en litt rocka look. Jeg har en sort topp med sølvdrage som jeg elsker og gjerne bruker en sort Anne Fontaine topp utenpå når jeg ikke danser(de passer sååå bra sammen).Har ellers veeldig lite svart så det blir gjerne litt mere farger. Om sommeren bruker jeg gjerne litt lysere, blomstrete topper. Har alt for lite skjørt, vil gjerne bruker det mer...men bruker de jeg har med jevne mellomrom. Varierer litt med hvor og hva jeg skal. Når det er intern fest på byggingeniørlinja er det ikke mye vits i å pynte seg for mye...du syns veldig godt som jente uansett Ellers så har jeg en kort kjole som er utrolig stilig (fått av min kjære), ikke så veldig pynta men veldig kledelig. (Deilig å finne noe som for en gangs skyld virker som om den er sydd til kroppen min).
Kid-a Skrevet 18. april 2003 #19 Skrevet 18. april 2003 Bukse eller halvlangt skjørt, jakke og skjerf, gjerne votter og noe på hodet... sko som matcher. Kan gå i det meste bare ikke i: 1) kalde varianter 2) "bertete" 3) trangt både oppe og nede 4) joggis 5) med magen ute............
Musemor Skrevet 20. april 2003 #20 Skrevet 20. april 2003 Jeg går som regel i skjørt og en fin topp til, gjerne kombinert med støvletter eller lekre sandaler (varierer med årstiden). Jeg liker å pynte meg, og er opptatt av å se feminin ut (det liker dessuten samboeren min også :blunke: ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå