Namara Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Heisann! Jeg har begynt å sole meg i solarium, men har dessverre fått pigmentflekker på overarmen, leggen og rompa. Har vært på Strawberrynet og funnet mange produkter som skal fjerne/lysne pigmentflekker. Men vil ha deres erfaringer/råd om hva slags produkter/merker som faktisk virker. Takker for all hjelp!
Gjest __ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 slutt på p-piller, eller andre ting som inneholder hormoner (mange av postene dine burde vert slått sammen, forresten)
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Det eneste som hjelper, er å slutte med solarium, og bruke høy solfaktor (over 30, helst 50) hver eneste gang du er i sola, uten unntak. Jeg er ellers enig i at flere av postene dine kunne vært slått sammen; det går an å stille flere spørsmål i samme tråd.
Metis Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det eneste som hjelper, er å slutte med solarium, og bruke høy solfaktor (over 30, helst 50) hver eneste gang du er i sola, uten unntak. Helt enig i dette! Men hvis problemet først har oppstått, så er det også mulig å fjerne pigmentflekker med laser. Dette gir ofte svært gode resultater og ikke noe arr.
Namara Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Så det finnes ingen produkter på markedet som lysner flekkene? He he, ser nå at flere av emnene kunne ha vært slått sammen!
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Så det finnes ingen produkter på markedet som lysner flekkene? He he, ser nå at flere av emnene kunne ha vært slått sammen! Aberela med 4 % hydrokinon på resept bleiker huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå