Gå til innhold

Hjelp, sexgal...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lykkelig_*
Skrevet

Jeg er altså en gutt som er så heldig å ha møtt på verdens beste godjente. :) Problemet mitt er at hun er sexgal, og jeg har ikke så mye erfaring. Jeg er liksom litt redd for å hoppe i det hvis dere skjønner... Vil ikke skuffe hun heller hvis jeg ikke klarer det skikkelig... Vil liksom ikke bli dumpet pga jeg driter meg ut i senga. Hva kan jeg gjøre? Jeg liker sex, er ikke det... Men jeg vil ikke skuffe hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er altså en gutt som er så heldig å ha møtt på verdens beste godjente. :) Problemet mitt er at hun er sexgal, og jeg har ikke så mye erfaring. Jeg er liksom litt redd for å hoppe i det hvis dere skjønner... Vil ikke skuffe hun heller hvis jeg ikke klarer det skikkelig... Vil liksom ikke bli dumpet pga jeg driter meg ut i senga. Hva kan jeg gjøre? Jeg liker sex, er ikke det... Men jeg vil ikke skuffe hun.

Dere er jo glade i hverandre, og du sier jo hun er ei godjente. Jeg går ut fra at hun da har forståelse for at du har mindre erfaring enn henne. Dessuten er det sjelden det er helt vellykket første gangen, eller de første gangene.Sånn er det faktisk for mange som har mye erfaring også.

Alle må lære hverandre å kjenne før de blir erfarne på hverandre, og vet hva den andre liker og ikke.

Slapp av og nyt, i stedet for å engste deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...