Namara Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Heisann! Jeg skal bestille øyenskygge på Strawberrynet, men trenger gode råd fra dere, slik at jeg bestiller det beste. Trenger øyenskygge som er: * Holdbare * Ikke tørker ut huden, siden jeg er sensitiv rundt øynene. * Farger som kan brukes på dagen, men også ute på byen. * Ikke drysser. Hvilket merke synes dere er best?: * CHANEL * CHRISTIAN DIOR * ELISABETH ARDEN * ESTEE LAUDER Skal skifte ut alle hud/sminke produktene mine og kjøpe nye som tar vare på huden min! Trenger virkelig deres råd/erfar inger! Endret 6. oktober 2007 av Namara
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jeg vet ikke noe om de på lista di, men vil bare nevne at jeg er superfornøyd med clinique sine. men om de finnes på strawberrynet er jeg usikker på? *inn å sjekke*
Namara Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk for tips! Jeg tar imot alle råd. Mvh
Gjest *marie* Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Bruker stort sett Dior og har aldri blitt skuffet, så kan trygt anbefale det... Har også et par øyenskygger fra Chanel som jeg er superfornøyd med
Namara Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk! Har brukt en del sminke fra Isadora og Gosh, men huden rundt øynene mine blir så sår og rød. Tror det er på tide å passe mer på huden sin og bruke produkter som tar vare på den.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har gode erfaringer med alle de merkene du nevner, har ikke hatt EA, gå for de farvene du liker, alle de her merkene er konge på øyenskygger.
Namara Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 Så godt å høre. * CHANEL * CHRISTIAN DIOR * ELISABETH ARDEN * ESTEE LAUDER Alle disse merkene har jeg lest mye bra om, var bare litt usikker på hvem av de jeg burde velge. Men hvis alle er gode, så kan jeg jo bare se etter yndlingsfargene mine og velge ut fra det:) Thx!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hadde virkelig vært fint om du droppet CAPS LOCK på hver eneste tråd du lager. Forumtroll som kjeder seg ekstremt mye?
Gjest Opa Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg foretrekker absolutt Dior! Har lett for å få utslett på øyelokkene, det får jeg ikke med Dior. I tillegg er sitter den bra, drysser ikke og i det hele tatt. Akkurat nå har jeg Lancome og E.Arden, liker faktisk Arden bede enn Lancome (blir litt tørr av Lancome).
Namara Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2007 Beklager at jeg har brukt Caps Lock, men ser litt dårlig og gjorde det for å se bedre hva jeg skrev, he he. Men skal ikke gjøre det neste gang!
Merneith Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med øyeskyggene fra Clinique. De fra Chanel kan bli litt for harde synes jeg.. Jeg har ikke sensitive øyne eller hud, men produkter fra Dior gir meg røde og sviende øyne...
_tulla_ Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har brukt Dior i flere år, og har ingen planer om å bytte merke med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå