Gå til innhold

Kontaktannonse

Gjest Utlogget today

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget today
Skrevet

Noen her som ville tent litt på følgende kontaktannnose :sjarmor:

"Mann 33, søker en jente/dame som elsker å bli slikket og sugd. Det finnes ikke noe bedre enn å tilbringe kvalitetstid med tunge og munn mellom bena på en kvinne. Jeg kan ligge i "evigheter" å bare nyte den herlige duft og smak en vagina kan gi meg, og det finnes ikke noe mer tilfredsstillende enn å tilfredstille en kvinne på denne måten. Jeg er flink til å variere og lytte til kvinnes signaler. Jeg liker å slikke i alle slags stillinger, som den tradisjonelle liggende mellom bena, og elsker videre å slikke bakfra, både stående og liggende, og en facesitting er kremen av kaka. Andre ønsker mottaes med spenning. Så lengter du etter deilig oralsex vil du ikke bli skuffet".

Nå, virket dette litt pirrende? Tips mottaes med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke sett på det som et langvarig og seriøst forhold.

Om du hadde satt den ut i avisen, hadde nok mange fått morgenkaffen i halsen. :ler:

Skrevet

hohoho..... hadde nok tenkt

a) en forsmådd eks har laga en fake kontaktannonse.

b) dette kommer fra en person totalt uten sosiale antenner.....

Om den var pirrende..... nei

Gjest Utlogget today
Skrevet

Hehe, selvfølgelig er man ikke ute etter et langt og seriøst forhold med en slik annonse.

Og avisen ville selvfølgelig ikke vært rette forum å satt den inn i :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei å bare ligge å bli tilfredstillt den ene veien høres utrolig kjedelig ut for meg!

Skrevet

Haha, herregud. :fnise:

Han her hadde jeg mest sannsynlig klappa medfølende på skuldra og rista på hue. Høres ut som noen som fremdeles bor hjemme hos mamma - sikkert bare en "la oss se hvor mange svar vi får" greie blant 14-årige guttunger som knapt nok har sett seg selv nakne. Evt noen som har lest ei "Hva Kvinner Egentlig Vil Ha" bok og tror denslags annonse vil resultere i endeløse timer i senga. Noe som trolig stemmer - men mest sannsynlig aleine fremfor mellom to kvinnebein. :overrasket:

Hadde dette vært serioest, skal det jo sies én ting: i 9 av 10 tilfeller, er det de mannfolka som sier de er verdensmestere som driter på draget gang på gang. Har vært borti et par av den sorten som tror de er Don Juan i senga, og har mildt sagt overraska meg med hvor lite informert de egentlig har vært. Av typen, "Trenger du kart og kompass, eller, Mr Know It All?"

:hoho:

Skrevet

Veldig lik annonse har jeg sett på Cupido.

Det har ikke vært fristende eller tennende. Jeg avstår fra kontakt.

Skal du ha den type annonse ute så må det være på et typisk sexsted. Noen vil sikkert bite på. Ha tålmodighet.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Veldig overfokus på èn side av sex, får følelsen av at kvinnen ikke er så interessant ellers bare du får "patte" på henne. Den assosiasjonen har jeg aldri fått før. :forvirret: Beklager, men det virker veldig passivt på meg i hvertfall. Nå ville ikke jeg svart på en sexannonse uansett, så det er ikke sikkert du trenger å ta det så tungt ;)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Dette var en ubetinget suksess. Og det ble både pose og sekk for å si det slik, og det sier man jo ikke nei takk til. Jeg er overrasket over den gode responsen. Satte annonsen ut i mai. Tydeligvis mange som savner dette, enten de er i forhold eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...