mamut75 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet om noe som er bra mot uren hud?
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Er du flink med å drikke vann? Før drakk jeg ikke så mye vann og fikk beskjed av en hudpleier at det er veldig viktig å drikke minst to liter vann per dag. Har aldri hatt så fin hud som det jeg har nå (har ikke perfekt hud, men huden min var mye verre i utgangspunktet). Hvis du har veldig sensetiv hud bør du unngå produkter som inneholder alcohol.
Linda644 Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Rens huden din hver morgen og kveld (Men ikke overdriv) ta på en krem for kvisehud. Slutt HELT med foundation hvis du bruker det. Drikk mye vann og spis sunt! Det sies at godteri ikke gir kviser - men jeg syns faktisk det! Basiron hjalp foresten ikke på meg.
Corrazy Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Mitt råd er: ta en tur til hudpleier! Har gått i 6 år nå og kjøpt helt feil produkter til min hudtype. Trodde jeg hadde fet hud, for som oftest står det "for fet og uren hud" på produktene. Fikk vite at jeg egentlig har ganske tørr, hypersensitiv hud. Burde tatt meg råd til det besøket for lenge siden...
mamut75 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for alle tips ! Kommer til å prøve endel av produktene som foreslås , men hvis ikke de hjelper får jeg dra til noen som driver med hudpleie . Det er egentlig ikke hele huden som er et problem , mer at jeg har et problem områden . Jeg tror også at jeg har ganske tørr hud , den føles iallefall slik Bruker en flaske med noe grønt på fra Vichy til rensing + Vichy Nutriology II + kjøpte eight hour cream etter å ha fått tips her på KG , men den funker ikke for min del .
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Noen som vet om noe som er bra mot uren hud? A vitamin kremen Aberela eller Differin skal ifølge Dr Fyrand hjelpe mot uren hud. Fåes på resept og er billig.
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Noen som vet om noe som er bra mot uren hud? Også tror jeg at produktene fra Dermalogica er det beste man kan velge, kjøpes på Strawberrynet. Damping av huden er fint for å få åpnet porer og for blodsirkulasjon, hold hodet over en kjele med kokende vann og ha et håndlkede over hodet i ca 10min. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå