Gå til innhold

Stiv og støl hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min er gammel stiv og støl. Finns det noe den kan få av kosttilskudd mot dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet

Da kan du gi den noe som heter ARTROFLEX :)

Gjest vimselot
Skrevet

Gi tran, eller omega ett eller annet 32 og 6...

La den bestemme lengeden på rundt kvartalet, dvs. turene.

Gi bikkja massasje (nei, jeg er ikke marta og ikke er jeg utdannet heller), men når man gir massasje, må man huske på, en ting som jeg har hørt, bevegelsen skal gå i en sirkel, vanskeleig å forklare men prøv det på deg selv, da skjønner du resten.

Nie, Jeg har ikke gått eller skal gå på prinsseskoler.

Og husk å gi bikkja masse oppmuntring, men ikke forvent noenting. Det kan skje at en hund eldes raskt om eieren har parkert han som en gammel hund...

HUnder kan telepati, mye mer enn vi kan.

Skrevet

Det finnes et smerktestillende preparat som heter Mobic ,og som fåes på resept til hund .

Det ga veldig gode effekter på vår hund .

Tror ikke det skaper avhengighet i annen forstand enn at hunden får vondt igjen hvis du slutter å gi ham det .

Skrevet

Jeg ville sjekket hos dyrlegen om hunden kanskje har leddgikt/artritt, i såfall kan veterinæren foreslå medisiner som hjelper mot dette.

Gjest Elastica
Skrevet
Da kan du gi den noe som heter ARTROFLEX :)

Hjelper det mot forbigående stølhet også, Silmarill? Hunden vår blir veldig stiv etter en dag på jakt.

Skrevet

Du har fått mange gode råd her.

Jeg vil også tilføye det at du må huske at når det skifter til høst/vinter så er ofte eldre hunder ekstra stive og støle, spesielt på en gråværsdag. Akkurat som eldre folk "kan kjenne det på gikta" Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...