agbre Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Bare lurte på det. Har begynt å bruke det i maten til "pelsen". Noen sier at det kan jeg bare kutte ut for det har overhodet ingen virkning, mens andre mener det er bra. Hva skal en stakkars tro!
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 :bevokter tråden: Etter at vi begynte å fore med våtfor, er plutselig dette blitt en aktuell problemstilling.
kheira Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg begynte med det for en uke siden ca til min hund, og hun hadde skikkelig dårlig ånde! Nå er det myye bedre, og det lukter ikke så mye lenger...Så har fungert her iallefall
NovaFlare Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 (endret) Plaque Off fungerer fint for å forebygge tannstein, men da må du bruke det hver dag, og det hjelper ikke for tannstein som allerede er der. Men noe som virkelig er bra er Bucacat. Pasta som nøytraliserer bakteriene i munnen slik at det ikke dannes plakk. Edit: ser du har hund, og ikke katt.. da heter det Bucadog, ikke Bucacat! Endret 20. november 2007 av NovaFlare
Leo Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jepp! Bucadog fungerer! Fikk fjernet tannstein hos min hund ved disse tider i fjor og den har ikke kommet tilbake. I tillegg passer jeg på å ofte gi ham noe å tygge på som holder tenner og tannkjøtt "i form". Å fjerne og forebygge tannstein er for øvrig viktig fordi det kan forårsake hjertesykdom og vi vil jo gjerne ha hundene våre friske og raske så lenge som mulig.
NovaFlare Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Hvor får man kjøpt bucacat? På apoteket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå