Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene kun brukt dagkremer fra hudpleiesalonger ( Dermalogica, Babor og Guinot er de siste), men akkurat nå prøver jeg å spare litt penger og kan få mor til å kjøpe en krem til meg på taxfree. Er det noen som har en eller annen god krem å anbefale? Jeg er nettopp fylt 30, huden min er litt sensibel og trenger mye fukt. Er ikke plaget av linjer/rynker ennå og håper dette vil holde en stund til. :fnise: Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

HydrAction fra Dior er veldig bra. Selv har jeg brukt versjonen for veldig tørr hud, men den finnes også for tørr hud. Prisen er nok rundt 350-400 også på tax free, så så veldig billig er den ikke. Clinique og Biotherm har derimot billigere kremer, uten at jeg kjenner dem i detalj. Superdefense fra Clinique har spf25, og skal være en veldig bra beskyttende dagkrem med antioksidanter, men da trenger du en annen krem uten solfaktor til bruk om natten.

Skrevet

Kanskje jeg skal teste ut Hydraction da, den gir mye fuktighet altså?

Gjest Deception
Skrevet

Den gir masse fuktighet, og selv om den er parfymert, er den ikke så ille som for eksempel kremene fra Chanel. Jeg liker den kjempegodt, og kjøper den nok om igjen.

Skrevet

Takk for tipset, nå har jeg vært inne på Sn og lest om den, ser bra ut!

Skrevet

Sist eg kjøpte ansiktskrem så stod valet mellom Dior HydrAction og Biotherm i den raudlege krukka (luktar bringebær). Kjøpte sistnemnte, er ok men eg syns den har ein tendens til å bli liggande på huden slik at ein blir litt feit og klissete :( Neste gong vert det heilt sikker Dioren :)

Skrevet

Har SuperDefence fra Clinique (har både den for veldig tørr- tørr hud og den for tørr kombinasjonshud) og den er så bra:D

Gir deilig hud, trekker godt inn i huden samtidig som huden blir jevnere og får mer glød. Liker best den for tørr kombi-hud, men det er fordi jeg ikke er SÅ tørr i huden, bare litt i kinna.

Dette er sikkert ikke tilfellet for deg, men er nesten blitt kvitt kvisene mine etter at jeg begynte med denne:)

Skrevet

Hydaction kan være litt kjip å legge sminke oppå. Fikk en prøve på den og den la seg liksom litt som et lag som flasset av når jeg la pudder ol oppå.

Skrevet

Jeg bruker også HydrAction fra Christian Dior og synes den er nydelig .. bruker både ansikt- og øyekremen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...