Rosenrød Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har de siste årene kun brukt dagkremer fra hudpleiesalonger ( Dermalogica, Babor og Guinot er de siste), men akkurat nå prøver jeg å spare litt penger og kan få mor til å kjøpe en krem til meg på taxfree. Er det noen som har en eller annen god krem å anbefale? Jeg er nettopp fylt 30, huden min er litt sensibel og trenger mye fukt. Er ikke plaget av linjer/rynker ennå og håper dette vil holde en stund til. Hjelp?
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 HydrAction fra Dior er veldig bra. Selv har jeg brukt versjonen for veldig tørr hud, men den finnes også for tørr hud. Prisen er nok rundt 350-400 også på tax free, så så veldig billig er den ikke. Clinique og Biotherm har derimot billigere kremer, uten at jeg kjenner dem i detalj. Superdefense fra Clinique har spf25, og skal være en veldig bra beskyttende dagkrem med antioksidanter, men da trenger du en annen krem uten solfaktor til bruk om natten.
Rosenrød Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje jeg skal teste ut Hydraction da, den gir mye fuktighet altså?
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Den gir masse fuktighet, og selv om den er parfymert, er den ikke så ille som for eksempel kremene fra Chanel. Jeg liker den kjempegodt, og kjøper den nok om igjen.
Rosenrød Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for tipset, nå har jeg vært inne på Sn og lest om den, ser bra ut!
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Sist eg kjøpte ansiktskrem så stod valet mellom Dior HydrAction og Biotherm i den raudlege krukka (luktar bringebær). Kjøpte sistnemnte, er ok men eg syns den har ein tendens til å bli liggande på huden slik at ein blir litt feit og klissete Neste gong vert det heilt sikker Dioren
Rexina Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Har SuperDefence fra Clinique (har både den for veldig tørr- tørr hud og den for tørr kombinasjonshud) og den er så bra:D Gir deilig hud, trekker godt inn i huden samtidig som huden blir jevnere og får mer glød. Liker best den for tørr kombi-hud, men det er fordi jeg ikke er SÅ tørr i huden, bare litt i kinna. Dette er sikkert ikke tilfellet for deg, men er nesten blitt kvitt kvisene mine etter at jeg begynte med denne:)
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hydaction kan være litt kjip å legge sminke oppå. Fikk en prøve på den og den la seg liksom litt som et lag som flasset av når jeg la pudder ol oppå.
Gjest Tulipa Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bruker også HydrAction fra Christian Dior og synes den er nydelig .. bruker både ansikt- og øyekremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå