Gå til innhold

Sex og lukt?

Gjest Gjest_Trude_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet

Hei!!

Jeg bare lurer på åssen sex skal lukte?? I mine sexualaktive år har mannen min alltid dusjet seg før vi har hatt sex. Han har alltid luktet shampoo og smakt dr. greve. Har sett flere ganger på tv-en at menns svettelukt liksom skal tiltrekke seg kvinner. Nå som jeg er eldre, begynner jeg å lure på om dette faktisk er sant. Jeg tenner faktisk mer på han når han lukter litt svette, og når lemmet hans ikke er helt nyvasket. Jeg har bare etterhvert kanskje funnet ut at lukten som tiltrekker meg er ikke lukten av parfyme, men av menn naturell. Noen her som deler mine opplevelser??

Trude....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en mann lukter mann er digg. At han lukter hest er ikke digg. Og om han lukter såpe er det fullstendig bråstopp, urgh....

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hei!!

Jeg bare lurer på åssen sex skal lukte?? I mine sexualaktive år har mannen min alltid dusjet seg før vi har hatt sex. Han har alltid luktet shampoo og smakt dr. greve. Har sett flere ganger på tv-en at menns svettelukt liksom skal tiltrekke seg kvinner. Nå som jeg er eldre, begynner jeg å lure på om dette faktisk er sant. Jeg tenner faktisk mer på han når han lukter litt svette, og når lemmet hans ikke er helt nyvasket. Jeg har bare etterhvert kanskje funnet ut at lukten som tiltrekker meg er ikke lukten av parfyme, men av menn naturell. Noen her som deler mine opplevelser??

Trude....

Ja iallefall kjønnet skal lukte mann og ikke såpe!!

Skrevet

Åssen skal en mann lukte da, såpe eller fisk??

Guro....

Skrevet

Det er litt overdrevent å alltid dusje før sex, synes jeg. Så lenge man dusjer hver dag så holder jo det... Sex skal lukte sex, ikke såpe! Men når det er sagt så tar jeg heller en som er overrenslig enn en med uhygensiske vaner...

Gjest uerfaren mann
Skrevet

Eh.. hvordan er det med dobesøk før sex, for eksempel å tisse før ? Jeg pleier å "tørke av tuppen" etter jeg har tisset, men er jeg "ren nok" for sex da ?

Hva om dama vil suge den ?

Skrevet
Eh.. hvordan er det med dobesøk før sex, for eksempel å tisse før ? Jeg pleier å "tørke av tuppen" etter jeg har tisset, men er jeg "ren nok" for sex da ?

Tror ikke du trenger å bekymre deg om det. Så lenge du har normalt god toaletthygiene så er det ikke noe problem å ha vært på do før man skal ha sex, eller oralsex.

Nå vet jeg ikke hvordan andre har det, men sex er jo stort sett en såpass spontan ting at jeg stort sett ikke rekker/gidder å låse meg inne på do i ti minutter for å vaske meg nedentil før det skjer noe... Og kjæresten har aldri klagd.

Uansett så er man mer utsatt for snodig lukt fra underlivet hvis man vasker seg for mye der nede, fordi det ødelegger for de naturlige væskene.

Skrevet

Anbefaler hyppig vask med varmt vann. Dropp såpa i underlivet. Da skyller man bort de gufne tingene, og beholder mye av den naturlige smøringen :-)

Kan jo bruke såpe litt innimellom, evt. etter sex, for å gjøre rent skikkelig :-)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg foretrekker at både jeg og mannen er nydusjet før oralsex.. Men alt annet tåler både en og flere dager gammel lukt.

Skrevet

Før oralsex forventer jeg at man spyler av 'utstyret' med rent vann og ikke bruker såpe. Når det gjelder kroppslukt er gammel svette turn-off, mens helt fersk svette vekker urinstinktet i meg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja du er ren nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...