Gjest lucky!74 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Har brukt Vichy faktor 50 til ansiktet en stund pga pigmentflekker. Har plutselig fått kviser så jeg tror det er pga kremen. Finnes det andre faktor kremer til ansiktet som er bedre? Vichy svir visst jeg får den i nærheten ev øynene så den er nok ikke helt bra. Må ha minst faktor 50 så det er vanskelig å finne...
Gjest Neria Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken av Vichy sine faktor 50 kremer er det du har brukt? De finnes i to varianter, en med kremkonsistens og en mye lettere lotion. Så hvis du ikke har prøvd lotionen kan denne være et alternativ, med mindre fettstoffer i kremer er det mindre sansynlighet for kviser. Avene har også solkrem til ansikt med faktor 50 + og denne serien er for sensitiv hud, så da burde det ikke bli noe problem med svie i hvertfall.
Metis Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Litt på siden, men.....Har selv prøvd en del Vichy produkter, og de var rene h......på huden min! Fikk masse kviser og huden ble på en måte litt "sårbar". Aldri mer!!!
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Har brukt Vichy faktor 50 til ansiktet en stund pga pigmentflekker. Har plutselig fått kviser så jeg tror det er pga kremen. Finnes det andre faktor kremer til ansiktet som er bedre? Vichy svir visst jeg får den i nærheten ev øynene så den er nok ikke helt bra. Må ha minst faktor 50 så det er vanskelig å finne... Jeg har sjekka litt og løsningen blir en dagkrem fra dermalogica med faktor 30+mineralsminke med faktor 15. Det skulle bli bra. Aldri mer vichy produkter for meg ihvertfall!!!
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Husk at faktor 30 og faktor 15 ikke blir mer enn faktor 30 samlet. En dagkrem med faktor kan dessuten ikke erstatte en solkrem, så når det gjelder å få bukt med pigmentflekker, ville jeg fortsatt satset på en solkrem i tillegg til dagkremen. Endret 7. oktober 2007 av Deception
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Husk at faktor 30 og faktor 15 ikke blir mer enn faktor 30 samlet. En dagkrem med faktor kan dessuten ikke erstatte en solkrem, så når det gjelder å få bukt med pigmentflekker, ville jeg fortsatt satset på en solkrem i tillegg til dagkremen. Å fillern. Må absolutt ha høy faktor men er så redd for å få flere av di j.. kvisene! Kanskje Avene er tingen da...?
Gjest lucky!74 Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Å fillern. Må absolutt ha høy faktor men er så redd for å få flere av di j.. kvisene! Kanskje Avene er tingen da...? Clinique UV-response face cream spf 50 blir nok løsningen!! Men har den nok fukt som eneste dagkrem tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå