Gå til innhold

Trutmunnfenomenet

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Ja jeg husker dere diskuterte dette for en tid siden, men i dag fant jeg nemlig ut hvorfor alle disse babsene gjør dette! Det er nok fordi de har sett zoolander

http://www.sfgate.com/blogs/images/sfgate/...blog240x303.jpg

så derfor (siden jeg ikke får sove, kaffe er jævelen) gir jeg i natt alle trutmunner på nettby en thumbs up og linken jeg la ut her, for å spre glede!

Det må da være derfor? At de parodierer ben stiller? De kan vel ikke tro det ser pent ut med andenebb-fjes? :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Peachbud
Skrevet

Ja, men det ser ut til at også de som sperrer opp bambiøynene og glor rett inn i linsa har fått inspirasjon hos Ben Stiller. :kose:

Gjest milkyway
Skrevet

Ja, de sperrer opp øya, det er derfor de får det jeg trodde var altfor tidlige rynker i panna!

Gjest Peachbud
Skrevet

Litt rynker i panna ser bare intelligent ut.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Ja det er sinnsykt mange som gjør sånn har jeg sett.

Jeg syns det rareste med det er at det er jenter helt ned til 12 år som viser seg frem sånn. :sjokk:

- Også har vi de jentene med trutmunn og kløft da. Kan ikke toppe den nei. :popcorn:

Endret av Frøken Titt
Gjest milkyway
Skrevet

Åh kom an, lola må få lov å ha sine tette meninger hun og! :-D

Skrevet
Åh kom an, lola må få lov å ha sine tette meninger hun og! :-D

Ja. Spre ræva di sa jeg :skratte:

Gjest milkyway
Skrevet

Menne.. jeg er ikke helt hypp på tarmsex, så jeg tror jeg kuleran litt. Håper du ikke lar det gå for mye innpå deg :kyss:

Skrevet
Menne.. jeg er ikke helt hypp på tarmsex, så jeg tror jeg kuleran litt. Håper du ikke lar det gå for mye innpå deg :kyss:

Hæhæ...jeg prøvde og være morsom da, sånn spre ræva di liksom, smaken er som baken, den er delt?? Haha. MORSOMT.

Skrevet

Jeg lo i hvertfall selv, hehe..og det er jo det viktigste ;)

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg lo i hvertfall selv, hehe..og det er jo det viktigste ;)

Er det du som er Ymes andre profil ??

Skrevet (endret)
Er det du som er Ymes andre profil ??

Mer et slags alter ego jeg pleier å bruke når jeg skal på by'n!

Edit: eller... Det blei litt feil... Hu er ikke mitt alter ego, men jeg prøver å kle meg ut som hu hvertfall... Syns det tels.

Endret av Yme
Skrevet

Han er ikke meg nei, hehe... Men takk for komplimentet, han er jo SÅ morsom :D

Jeg er jente jeg.

Skrevet
..og du er ikke meg, santvel ?

Akkurat det der sliter jeg også litt med å finne ut. Regner med at du har grubla litt på det også, så du kan jo avlegge en raport om dine funn, så kan vi samarbeide litt! 2 Hoder funker mye bedre enn ingen, veit du.

Han er ikke meg nei, hehe... Men takk for komplimentet, han er jo SÅ morsom :D

Jeg er jente jeg.

Også er du MYE bedre enn meg med iPod og sånt! Jeg syns fortsatt det er et lite mysterie hvordan hele greia funker. Noenganger bare sletter den alle sangene mine hehehe

Gjest Nedfall
Skrevet
Akkurat det der sliter jeg også litt med å finne ut. Regner med at du har grubla litt på det også, så du kan jo avlegge en raport om dine funn, så kan vi samarbeide litt! 2 Hoder funker mye bedre enn ingen, veit du.

Men.. hva hvis det i virkeligheten bare er ett hode da ? :klø:

Skrevet
Men.. hva hvis det i virkeligheten bare er ett hode da ? :klø:

Det er enten alt eller ikkeno, Nedfall... Du kan ikke snike deg unna med å velge et alternativ som ikke er det. Nå får du fhaanmeg se å bestemme deg! *pms-snurt*

Gjest Nedfall
Skrevet
Det er enten alt eller ikkeno, Nedfall... Du kan ikke snike deg unna med å velge et alternativ som ikke er det. Nå får du fhaanmeg se å bestemme deg! *pms-snurt*

Ok, jeg er enig.. med meg ! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...