Gjest milkyway Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ja jeg husker dere diskuterte dette for en tid siden, men i dag fant jeg nemlig ut hvorfor alle disse babsene gjør dette! Det er nok fordi de har sett zoolander http://www.sfgate.com/blogs/images/sfgate/...blog240x303.jpg så derfor (siden jeg ikke får sove, kaffe er jævelen) gir jeg i natt alle trutmunner på nettby en thumbs up og linken jeg la ut her, for å spre glede! Det må da være derfor? At de parodierer ben stiller? De kan vel ikke tro det ser pent ut med andenebb-fjes?
Gjest Peachbud Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, men det ser ut til at også de som sperrer opp bambiøynene og glor rett inn i linsa har fått inspirasjon hos Ben Stiller.
Gjest milkyway Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, de sperrer opp øya, det er derfor de får det jeg trodde var altfor tidlige rynker i panna!
Gjest Peachbud Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Litt rynker i panna ser bare intelligent ut.
Gjest Frøken Titt Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Ja det er sinnsykt mange som gjør sånn har jeg sett. Jeg syns det rareste med det er at det er jenter helt ned til 12 år som viser seg frem sånn. - Også har vi de jentene med trutmunn og kløft da. Kan ikke toppe den nei. Endret 6. oktober 2007 av Frøken Titt
Gjest Tabby Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Tråden er ryddet, se reglene. Tabby, mod
Gjest milkyway Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Åh kom an, lola må få lov å ha sine tette meninger hun og! :-D
Lola83 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Åh kom an, lola må få lov å ha sine tette meninger hun og! :-D Ja. Spre ræva di sa jeg
Gjest milkyway Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Menne.. jeg er ikke helt hypp på tarmsex, så jeg tror jeg kuleran litt. Håper du ikke lar det gå for mye innpå deg
Lola83 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Menne.. jeg er ikke helt hypp på tarmsex, så jeg tror jeg kuleran litt. Håper du ikke lar det gå for mye innpå deg Hæhæ...jeg prøvde og være morsom da, sånn spre ræva di liksom, smaken er som baken, den er delt?? Haha. MORSOMT.
Lola83 Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg lo i hvertfall selv, hehe..og det er jo det viktigste
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg lo i hvertfall selv, hehe..og det er jo det viktigste Er det du som er Ymes andre profil ??
Yme Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er det du som er Ymes andre profil ?? Mer et slags alter ego jeg pleier å bruke når jeg skal på by'n! Edit: eller... Det blei litt feil... Hu er ikke mitt alter ego, men jeg prøver å kle meg ut som hu hvertfall... Syns det tels. Endret 6. oktober 2007 av Yme
Lola83 Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Han er ikke meg nei, hehe... Men takk for komplimentet, han er jo SÅ morsom :D Jeg er jente jeg.
Yme Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 ..og du er ikke meg, santvel ? Akkurat det der sliter jeg også litt med å finne ut. Regner med at du har grubla litt på det også, så du kan jo avlegge en raport om dine funn, så kan vi samarbeide litt! 2 Hoder funker mye bedre enn ingen, veit du. Han er ikke meg nei, hehe... Men takk for komplimentet, han er jo SÅ morsom :D Jeg er jente jeg. Også er du MYE bedre enn meg med iPod og sånt! Jeg syns fortsatt det er et lite mysterie hvordan hele greia funker. Noenganger bare sletter den alle sangene mine hehehe
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #18 Skrevet 7. oktober 2007 Akkurat det der sliter jeg også litt med å finne ut. Regner med at du har grubla litt på det også, så du kan jo avlegge en raport om dine funn, så kan vi samarbeide litt! 2 Hoder funker mye bedre enn ingen, veit du. Men.. hva hvis det i virkeligheten bare er ett hode da ? :klø:
Yme Skrevet 8. oktober 2007 #19 Skrevet 8. oktober 2007 Men.. hva hvis det i virkeligheten bare er ett hode da ? :klø: Det er enten alt eller ikkeno, Nedfall... Du kan ikke snike deg unna med å velge et alternativ som ikke er det. Nå får du fhaanmeg se å bestemme deg! *pms-snurt*
Gjest Nedfall Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 Det er enten alt eller ikkeno, Nedfall... Du kan ikke snike deg unna med å velge et alternativ som ikke er det. Nå får du fhaanmeg se å bestemme deg! *pms-snurt* Ok, jeg er enig.. med meg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå