Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

no vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med venninen mi.. for hun er etter 6 år forelska i samme mann..

han var hennes første kjærlighet, og de var lykkelig som det så ut, helt til han var utro. han flyttet ut, men hun tilga han, og ville ha han tilbake. men han ville ikke. dette var for 4 år siden.

siden har det på en måte vært dem, men på hans premisser. hun hører fra alle om hvor han har savnet hun. og hun har bedt om at det skal bli dem igjen til han. han lover, så mister hun kontakten til han. hun blir sint. så når hun har roet seg ned, så er det dem igjen. helt til han finn ut at han ikke vil ha hun. slik har det vært lenge no. jeg har prøvd å si i fra, men hun hører ikke på meg, fordi hun mener at han også kaster bort tiden sin på henne. men hun ser ikke at hun kater sin tid vekk også på en som ikke vil ha henne. ville han hatt hun, hadde det jo vært dem for lenge siden, ikke sant??

dessuten sier jo alle kompisene hans at det er jo henne han vil ha.. så da mener hun at håpet ikke er borte.

huff, no vet jeg ikke om det er noe jeg kan gjøre? for han behandle hun som luft, glemmer merkedager, duker ikke opp når han skal, roter med andre jenter...osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...