Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hvis dere ligger i senga ved siden av hverandre, og kjæresten får en melding og leser den "oppi lufta over dere", er det bare meg som snur meg vekk fordi jeg blir brydd av å snike i privatsakene hans? Ble litt inspirert av snoke i mobil-trådene som har vært her så og si hele tiden med jevnlig mellomrom, og lurte på om det bare er meg som har denne sperren NEI, jeg sier ikke jeg er bedre enn dere, jeg bare lurte på om dette var normal telefon-i-seng-oppførsel. Kanskje jeg reagerer sånn spesielt etter alle innleggene angående det å lese kjærestens meldinger her inne. Endret 5. oktober 2007 av milkyway
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis meldingen er interessant for meg får jeg vite om den, ellers lar jeg faktisk den som leser melding få være i fred.
mustapippuri Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har begynt å lure på om jeg mangler et kvinnegen jeg. Dersom man går ut i fra at utvalget på kg er representativt er jo dette noe "alle" gjør. Selv har jeg aldri snoket i telefonene til de jeg har vært sammen med.
Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Nei ikke vel.. føles ut som om jeg labber inn i øret hans og tar en rundtur i hjernen hans. Kom til å tenke på sist det skjedde, jeg fikk vite etterpå at meldingen var fra eksen, og han sa hun skrev at jeg var kjempekoselig, men det var litt sårt å se meg og han sammen. Enda større grunn til å stole på han og ikke sniktitte, det!
Rosalie Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Bra det ikke bare er meg som mangler "hysterisk jente som må kontrollere kjæresten hele tiden"-genet.
Wildy Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Bra det ikke bare er meg som mangler "hysterisk jente som må kontrollere kjæresten hele tiden"-genet. Det er faktisk noen av oss!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis dere ligger i senga ved siden av hverandre, og kjæresten får en melding og leser den "oppi lufta over dere", er det bare meg som snur meg vekk fordi jeg blir brydd av å snike i privatsakene hans? Ble litt inspirert av snoke i mobil-trådene som har vært her så og si hele tiden med jevnlig mellomrom, og lurte på om det bare er meg som har denne sperren NEI, jeg sier ikke jeg er bedre enn dere, jeg bare lurte på om dette var normal telefon-i-seng-oppførsel. Kanskje jeg reagerer sånn spesielt etter alle innleggene angående det å lese kjærestens meldinger her inne. Hallo.....mobil på soverommet????????????? O..om du må ha vekkerklokke i mangel på en annen,men å sjekke meldinger???? Kansje om du er 16.........
Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det var faktisk om morningen rett etter vekkerklokka på mobilen hadde ringt! Hallooooooo selv!
Amalie_85 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 jeg liker heller ikke å lese, så jeg bruker heller å se på han eller noe annet enn å lese det han leser! det skjer vel ikke akkurat så ofte! er ikke intressert i å lese det, er det noe han vil si så sier han det. eller så er det fra x som maser om noe og jeg bare irriterer meg jeg da visst jeg vet! Så vil helst ikke vite
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Hallo.....mobil på soverommet????????????? O..om du må ha vekkerklokke i mangel på en annen,men å sjekke meldinger???? Kansje om du er 16......... Gosj ... jeg er jo helt teit også. Har mobilen på soverommet og overalt ellers hvor jeg går. Gosj ... Kanskje Skybert tror jeg er utro ...
mustapippuri Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Gosj ... jeg er jo helt teit også. Har mobilen på soverommet og overalt ellers hvor jeg går. Gosj ... Kanskje Skybert tror jeg er utro ... Seff, hvorfor ellers skulle du ha den med deg overalt Godt å se jeg ikke er den eneste som reagerer på at folk driver å sjekker mobilene til hverandre. Må være slitsom å være så usikker på hverandre at man driver med konstant kontroll.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis jeg f.eks står bak han og gir han en klem og får melding så snur jeg meg ikke akkurat bort. Han gjør det samme på meg. Såklart, jeg snur meg ikke mot mobilen og leser nyskjerrig, men jeg gidder ikke å gå bort fordi han får melding. Om vi ligger i senga og han får melding snur jeg ikke hodet mitt for å lese den, med mindre han ber meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Bra det ikke bare er meg som mangler "hysterisk jente som må kontrollere kjæresten hele tiden"-genet. Til min overraskelse føler jeg meg faktisk litt støtt av dette, hehe. Det at jeg av og til faller for fristelsen til å sjekke mobil eller mail betyr ikke at jeg er en "hysterisk jente som må kontrollere kjæresten hele tiden". Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Jeg er bare veldig nysgjerrig av natur, og av og til tar denne nysgjerrigheten overhånd. Og det er absolutt ikke fordi jeg ikke stoler på ham eller vil kontrollere ham. Tror det på en måte er for å få et lite innblikk i hva som foregår i hodet hans. (Ikke at jeg kan lese det ut av en melding eller en mail, men du skjønner vel hva jeg mener). Selvfølgelig vet jeg at jeg ikke burde (og jeg prøver å la være), men det trenger ikke nødvendigvis å være så ille som du insinuerer. Jeg har ingen slike baktanker når jeg gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå