Meaty Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har respekt og forståelse for prøverne her inne altså, men er det nødvendig å ha signaturer som forteller når man har eggløsning?? Jeg synes ikke det er så spennende å høre om KG'eres kroppslige funksjoner og sykluser....
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Så la være å lese dem. Det er ikke slik at du må lese alt her vet du. Enhver er seg selv nærmest. Er man prøver og deltar i forum for det er det vel naturlig å vise det. Uinteressant for meg, akkurat som det ikke er veldig interessant hvor langt på vei en gravid er, hvor gammel poden er eller hvor lang tid det er til bryllupet. Slik informasjon hopper jeg over ... enkelt og greit.
mysan Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som har eggløsningen sin i signaturen? Det har jeg aldri lagt merke til.. Mysan (menstruerer)
Meaty Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jepp, i signaturen ja. Og ikke bare EN som har det heller. Blondie, litt vanskelig å unngå signaturer kanskje? Prøverforumet er greit, men det blir noe annet når man har det i signaturen sin hvis man poster på "generelt" f.eks. synes jeg. Det er vel ok at noen har nedtelling til bryllup og store begivenheter, men eggløsning (og mens ) er vel litt mer personlig. Endret 5. oktober 2007 av Meaty
Gjest Nedfall Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes ikke det er så spennende å høre om KG'eres kroppslige funksjoner og sykluser.... Jeg syns ihvertfall det er fint vi har fått en smaily som beskriver andre kroppslige funksjoner og sykluser:
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har respekt og forståelse for prøverne her inne altså, men er det nødvendig å ha signaturer som forteller når man har eggløsning?? Jeg synes ikke det er så spennende å høre om KG'eres kroppslige funksjoner og sykluser.... Nei, det er ikke nødvendig. Det er bare innmari dumt.
Amalie_85 Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Seff er det viktig for alle oss andre å vite når de pøker på som kaniner nei, jeg er forsåvidt enig at jeg ser ikke helt poenget å vise hvor mange dager det er igjen til man kan teste seg eller andre lignende greier! Kanskje det er fordi vi skal vite når de er premenstruelle slik at vi kan overse sure innelegg
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, hadde aldri tenkt noen skulle reagere på slike
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Blondie, litt vanskelig å unngå signaturer kanskje? Prøverforumet er greit, men det blir noe annet når man har det i signaturen sin hvis man poster på "generelt" f.eks. synes jeg. Det er vel ok at noen har nedtelling til bryllup og store begivenheter, men eggløsning (og mens ) er vel litt mer personlig. Jeg leser ikke signaturer lenger rett og slett fordi jeg er lei av gravide mager med foster inni, og annet. Tickere interesserer meg overhodet ikke. Så for meg er eggløsning, menstruasjon, bryllupsdatoer, etc. en og samme ting: uinteressant for meg. Jeg liker ikke tickerne - og kommer aldri til å gjøre det. Så for meg kan de fjernes helt og holdent. Selvsagt kan man unngå signatur - man bare lar være å lese dem. Veldig enkelt og veldig greit. Det er det jeg gjør nå.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg synes det er litt greit, så veit jeg hvem som jeg skal stryke på sjekke-listen min for den og den kvelden.
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Er det noen som har det i signaturen? Jeg syns det er kjekt å vite sånt jeg Jeg lurer veldig ofte på sånne ting jeg Silmarill - nypult
Gjest Gjest_Cindy_* Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Er det noen som har det i signaturen? Jeg syns det er kjekt å vite sånt jeg Jeg lurer veldig ofte på sånne ting jeg Silmarill - nypult Hilsen Cindy "nyslikka"
Mirabella76 Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Eg synst det er interessant med syklustickarar, sidan eg er prøvar sjølv! Kan jo skjønna at dei som ikkje er prøvarar, synst slike signaturar er unødvendige. Men eg hadde ikkje gidda å bry meg, om eg var deg!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Eg synst det er interessant med syklustickarar, sidan eg er prøvar sjølv! Kan jo skjønna at dei som ikkje er prøvarar, synst slike signaturar er unødvendige. Men eg hadde ikkje gidda å bry meg, om eg var deg! Men herregud da, andres syklus har da ikke noe med dine syklus eller prøving å gjøre. Hvorfor er det da interessant for deg?
Mirabella76 Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 Men herregud da, andres syklus har da ikke noe med dine syklus eller prøving å gjøre. Hvorfor er det da interessant for deg? Det er interessant for meg, iallfall viss prøvarane har eigne dagbøker. Då er det faktisk gøy å følgja med på syklusen deiras, slik at eg har ein oversikt over når dei nærmar seg IKM og testing! Det er spennande å følgja med på om andre blir gravide, og sjå kor lang tid dei brukar, når ein sjølv er prøvar. Veldig artig å heia på kvarandre, når ein er prøvarar og i same situasjon. Forstå det, eller ei!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #16 Skrevet 6. oktober 2007 Det er interessant for meg, iallfall viss prøvarane har eigne dagbøker. Då er det faktisk gøy å følgja med på syklusen deiras, slik at eg har ein oversikt over når dei nærmar seg IKM og testing! Det er spennande å følgja med på om andre blir gravide, og sjå kor lang tid dei brukar, når ein sjølv er prøvar. Veldig artig å heia på kvarandre, når ein er prøvarar og i same situasjon. Forstå det, eller ei! Ei. Det virker i overkant skrullete for meg. Og Se & Hør er et fint leksikon eller?
Meaty Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje det er fordi vi skal vite når de er premenstruelle slik at vi kan overse sure innelegg Godt poeng, det er jo kjekt å vite hva man skal se opp for! PS: Når jeg blir gammel og bor på KGamlehjemmet vil jeg ha en egen avføringsticker sånn at jeg kan diskutere avføringen min med likesinnede som også vil ha regelmessig avføring som er fin i konsistensen. (uff da...litt slemt eller? :blaaveis: )
mysan Skrevet 6. oktober 2007 #18 Skrevet 6. oktober 2007 Ei. Det virker i overkant skrullete for meg. Og Se & Hør er et fint leksikon eller? Vondt noe sted?
Cidric Skrevet 7. oktober 2007 #19 Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje det er fordi vi skal vite når de er premenstruelle slik at vi kan overse sure innelegg Har i grunnen alltid sett på det som en designfeil at kvinner ikke leveres med varselskilt som lyser opp når det er PMS på gang... Fint om dere alle kan legge det inn i signaturen, så er vi advart her iallfall
~Mocca~ Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg må si at selv om jeg er en "prøver" så har jeg ikke tenkt så langt at det faktisk er litt spesielt med eggløsning tickerene.. Hva synes dere om min da? (Jeg digger ihvertfall din Blondie65 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå