Gå til innhold

lego julekalender

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

hei

mine barn har begynt med lego dilla...

og så nå at de hadde fått lego julekalender på www.eurotoys.com

har noen hatt lego julekalender før?

og hvordan er de?

Skrevet
hei

mine barn har begynt med lego dilla...

og så nå at de hadde fått lego julekalender på www.eurotoys.com

har noen hatt lego julekalender før?

og hvordan er de?

Vi hadde for noen år siden, og den var helt grei.

Skrevet

Jeg lager legokalenderen selv, kjøper en passende eske og kopierer opp sidene i instruksjonsboka, og fordeler på 24 :)

Skrevet

Vi hadde for .. 3 år siden tror jeg det var. Da var guttungen 7, og han syntes de første pakkene var fine, men det ble kjedelig etterhvert.

så hvis du vil ha et råd - og det "skal" være Lego i julekalenderen; gjør som Tex!

Gjest Mayamor
Skrevet

Enig med de som sier at legokalender blir litt kjedelig:

Del heller opp noen større esker med ulike deler, men ikke la det bli for mange dager å vente på en hel del av legoen. Hadde selv en legokallender til eldstemann da han var ca 5 år, og han fikk mange småting som ikke ble til noe skikkelig til slutt - og det var morsomt de første 5-6 dagene, deretter lå en god del uåpnet - lenge.

Skrevet

Esken vi har kjøpt i år er fra ti år og oppover tror jeg, og har nærmere 200 byggesider, og blir til to digre konstruksjoner, så han bør bli fornøyd. Og på salg kostet den ikke mer enn 250 kroner, helt klart en mer fornuftig investering en 24 fjollete dustegreier av typen Donaldbladleker.

Skrevet

Det er ofte mange legofigurer i disse kalendrene, så er det noe man har lite av så er jo legokalender glimrende. Og så er det litt med forventninger. Vil de heller ha en ny,hel figur hver dag, eller liker de å "vente" på å få bygget noe større... Er det siste nærmest, så lag en kalender selv.

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet
Esken vi har kjøpt i år er fra ti år og oppover tror jeg, og har nærmere 200 byggesider, og blir til to digre konstruksjoner, så han bør bli fornøyd. Og på salg kostet den ikke mer enn 250 kroner, helt klart en mer fornuftig investering en 24 fjollete dustegreier av typen Donaldbladleker.

kan jeg spørre hvilken dette er?

hørtes spennende ut... og en ganske stor ting da det er 200 byggesider :)

Skrevet

hmm da må du vente til i kveld når ungene har lagt seg *knis*

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet
hmm da må du vente til i kveld når ungene har lagt seg *knis*

venter spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...