Gjest frulou Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg og "hubbyen" skal på tur til Oslo i slutten av november eller begynnelsen av desember. Det blir en langhelg (vi skal bo på hotell :juhu: ) og en del måltider blir det behov for. Vi skal ikke blakke oss fullstendig, men ønsker tips til gode restauranter i det mellomdyre sjiktet og bra steder for lunsjspising. OG: Hva er det beste stedet for sushi, som vi begge elsker? Kan legge til at vi er ivrige hobbygourmeter og ønsker å spise på steder hvor den gode råvaren og den gode smaken står i sentrum. Takk!
Bokormen Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg syns at det ABSOLUTT beste stedet for sushi i Oslo er Alex sushi Hjemmesiden finner du her
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er enig i Alex sushi, men jeg synes også sushien på Nodee er nydelig. Jeg anbefaler på det sterkeste en tur på Dinner (bestill bord) hvor de serverer nydelig asiatisk mat i delikate omgivelser. Her er det heller ikke spesielt dyrt. Hvis dere er glad i meksikansk kan jeg anbefale Mucho Mas på Grünerløkka. Deilig. Her finnes det også mange koselige kafeer som egner seg for lunchbesøk. God tur:)
pusla Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Alex sushi er vel ganske dyr? Jeg liker meg på Nippon Art, der har de god sushi. Har også vært fornøyd på Nodee. Dinner er veldig bra ja, henger meg på det tipset. Men bestill bord, for der er det fullt støtt. Av lunsjsteder vil jeg anbefale Lille Hvitløk på Youngstorget, de har gresk mat og annen mat i samme "gate", lite og koselig sted med koselige innehavere og god mat man ikke blir ruinert av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå