Gå til innhold

Ønskeliste og litt slanking..........

Lykkelig

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg prøver å få tak i tupperwarekatalogen, for jeg har tenkt å ønske meg noe der + Perfect Home katalogen. Jeg får ikke til å søke på dem på nettet. Noen som vet hva jeg går inn på?

Jeg må slanke meg litt, men eier ikke selvdisiplin. Jeg har hørt at for å øke forbrenningen, kan jeg spise 3 knekkebrød med magerost 4 ganger hver dag. Har noen prøvd dette?

Sorry at det dukker opp litt teite spørsmål, men de henger sammen med at jeg skal gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Här har du länk till Tupperware i Norge.

http://www.tupperware.dk/Norway/map.html

Kunde tyvärr inte hitta perfect home.

Appropå slanking... om du har problem med vikten föreslår jag att du går med i viktväktarna, finns även i Norge! Jag har lyckats gå ner 12 kg på 6 månader.

Annars föreslår jag att du lägger om dina kostvanor, slutar att äta godis och potetgull(?) på vardagarna och sparar detta till helgen. Bullar och kakor = mycket lite under veckan, helst bara en gång i veckan... Mycket frukt och grönt, potatis och kött är viktigt. Försök att få i dig minst 2 tsk(10g) fett/olja varje dag, kroppen behöver det! Lycka till!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet godt tips er å gå en tur etc rett etter middag, for kroppen forbrenner mer kalorier på full mage enn på tom mage.

Prøver å slanke meg jeg også, men det viser seg å være lettere sagt en gjort... icon_smile.gif

I morgen har jeg tenkt meg ut for å kjøpe badedrakt.

Svømming er nemlig den beste form for trim, siden du bruker alle musklene i kroppen.

Men dersom du ikke liker det, ville jeg prøvd noe annet, aerobic, spinning, jogging etc.

Finn noe du liker og kan trives med over lengre tid.

Kroppen har alltid godt av litt trim.

Har planer om å gå ned opp mot 5 kg før bryllupet, men vi får se hvordan det går.

Alle monner drar... icon_smile.gif

Lykke til i allefall!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninde som begynnte på Grethe Rodekurs i Mai i fjor. I desember hadde hun gått ned 35kg! Det synes jeg er helt utrolig. Hun har blitt så fin. Hun gikk ned 12,6 kg på ett kurs dvs. 8 uker. Så det funker, om du liker å telle kalorier å veie maten! Det liker ikke jeg! Masete!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...